برای آیین نامه چی بخونیم

اگر جز آن دسته از داوطلبانی هستید که به دنبال پاسخ به این سوال یعنی «برای آیین نامه چی بخونیم» می باشید، بهتر است است به شما بگوییم که سایت مرسی تست در این مورد مطلبی را برای شما هنرجویان گرامی تهیه کرده است تا شما با پیروی از آن شانس قبولی خود را در امتحان اصلی افزایش دهید. پس با ما همراه باشید.

چگونه در امتحان آیین نامه رانندگی نمره قابل قبول کسب کنیم؟

چگونه باید در امتحان آیین نامه قبول شویم؟ این شاید سوالی باشد که تمام شرکت کنندگان آزمون آیین نامه از خودشان می‌ پرسند. اما چاره کار چیست؟

در این مطلب ما راحت‌ ترین و ساده‌ ترین راه حل را برای قبولی شما آزمون اصلی قرار داده ایم، تنها کافی است در کمتر از ۱۰ دقیقه این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید و با ما همراه باشید.

چگونگی امتحان آیین نامه رانندگی

گاهی اوقات امتحان آیین نامه رانندگی بسیار سخت می‌ تواند باشد، این امتحان شامل ۳۰ تست است که شما باید در مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به این تست‌ ها پاسخ دهید، اگر طبق قوانین جدید راهور شما تنها چهار غلط هم داشته باشید باز نمره قبولی را کسب خواهید کرد.
در سال‌ های گذشته شما فقط سه بار فرصت داشتید که تست ها را اشتباه بزنید و در صورت مردودی باید ماه بعد در امتحان مجدد آموزشگاه حاضر می‌ شدید.

اما در سال‌ های جدید در صورت مردودی می‌ توانید دوباره امتحان دهید اما نه ماه دیگر بلکه در هفته بعدی، این نکته هم برای امتحان آیین نامه وسیله نقلیه و هم موتور سیکلت صادق است.

متاسفانه طبق آمار بررسی شده در سال‌ های اخیر تعداد مردودی در یک کلاس که حدوداً ۳۰ نفر است، در هر بار امتحان به ۲۵ نفر هم می‌ رسید، به آن معنا است که اکثریت افراد در امتحان مردود می‌ شدند و مدت زمان گرفتن گواهینامه بسیار به تعویق می‌ افتاد، حالا باید ببینیم چه کار باید کرد که در این امتحان قبول شویم.

برای آیین نامه چی بخونیم؟

برای کسب نمره قبولی در امتحان آیین نامه تقریباً سخت دو راه پیش روی شما می‌ گذاریم و در ادامه آنها را برای شما معرفی می‌ کنیم.
راه اول: کسب نمره قبولی در تست‌ های آیین نامه: شما باید کتاب آیین نامه را با حجم صفحات زیاد که مملو از مطلب، قوانین رانندگی و تابلو ها هست را بخوانید، این به آن معناست که شما باید حدوداً ۲۲۴ صفحه از کتاب را با دقت بسیار بالایی خوانده.

در این حالت باید زمانی در حدود ۶ تا ۴ ساعت برای خواندن کل کتاب بگذارید، این زمان برای افرادی است که تند خوانی می‌ کنند، برای افرادی که بسیار آرام و با دقت بالا کتاب را می‌ خوانند چیزی در حدود ۱۰ ساعت نیز به طول می‌ انجامد.

هرچند که خواندن این کتاب می‌ تواند باعث قبولی شما شود اما ۵۰۵۰ می‌ باشد بیایید راه دوم را به شما معرفی کنیم.

تمام افرادی که در آزمون اصلی قبول شده‌ اند یا کتاب آیین نامه را خوانده‌ اند یا از راه دوم استفاده کردند راه دوم بسیار ساده‌ تر می‌ باشد و آن خواندن سوالات آیین نامه است.

راه دوم: برای قبولی در امتحان آیین نامه بهتر است از راه دوم استفاده کنید و آن را خواندن تست‌ های تهیه شده در سایت‌ های گوناگون است، این تست‌ ها برای سال جدید یا سال‌ های گذشته می‌ باشند. اما چگونه می‌ توانید به این سوالات دسترسی داشته باشید، کافی است از لینک دانلود در ابتدای همین صفحه سوالات را بخرید تا لینک دانلود آن در اختیار کاربران قرار داده شود، سعی کنید تمام سوالات را با دقت مطالعه کرده و مشکلات خود را برطرف سازید قبولی خود در آزمون اصلی را افزایش دهید.

حالا که دغدغه ی شما داوطلب گرامی در پاسخ به سوال «برای آیین نامه چی بخونیم» برطرف شد، پس عجله کنید و این فایل کامل و جامع را از همین سایت تهیه فرمایید و شاهد موفقیت خود باشید. شما تنها مبلغ بسیار کمی در برابر دریافت لینک دانلود خواهید پرداخت.

این مبلغ حتی از امتحان مجدد آیین نامه نیز کمتر می باشد که شما یکبار پرداخت می کنید و با قبولی خود نیازی نیست که هزینه های مجدد شرکت در کلاس ها و آزمون های مجدد را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *