هدایت مسیر با جداکننده یعنی چه

هدایت مسیر با جداکننده یعنی چه موضوعی است که قصد داریم درباره آن توضیحات لازم را بدهیم.

یکی از مراحل کسب گواهینامه راهنمایی و رانندگی شرکت در آزمون آیین نامه می باشد. از این رو داوطلبان اخذ گواهینامه باید تسلط کافی بر مفاهیم کتاب آیین نامه داشته باشند.

در این بخش مرسی تست به طور موردی تصمیم بر ارائه توضیحات لازم و پاسخ به سوال هدایت مسیر با جداکننده یعنی چه داشته است.

در ادامه شما با تمامی نکاتی که درباره هدایت مسیر با جداکننده و هر آنچه که باید بدانید آشنا می شوید و به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ داده می شود.

هدایت مسیر با جداکننده یعنی چه

هدایت مسیر با جدا کننده مفهومی است که یکی از تابلو های راهنمایی و رانندگی به رانندگان می رساند و در کتاب آیین نامه مورد تدریس واقع شده است.

این تابلو که یکی از تابلوهای راهنمایی ترافیکی است در واقع در مسیر های ترافیکی که به دو مسیر جداگانه تقسیم می شود را نشان می دهد. و راننده را به مسیر مناسب هدایت می نماید.

در واقع مسیرهایی که در آن ها به دلایلی بخشی از آن ها جدا شده است یا قسمتی از راهی را به دلیلی بسته اند از این تابلو ها استفاده می کنند.

تابلو هدایت مسیر با جدا کننده معمولا جهتی که راننده باید برای رانندگی اتخاذ نماید را نشان می دهد و تابلو هدامسیر با جدا کننده از سمت چپ و تابلو هدایت مسیر با جدا کننده از سمت راست این کار را انجام می دهند.

تابلو هدایت مسیر با جدا کننده از چپ

هدایت مسیر با جداکننده یعنی چه

این تابلو به رانندگان به طور اختصاصی می فهماند که ادامه مسیر از سمت چپ امکان پذیر می باشد و با دیدن این تابلو توسط رانندگان این امکان به آن ها داده می شود که برای رفتن به مسیر درست تصمیم به موقع را بگیرند و عکس العمل های ناگهانی نشان ندهند.

تابلو هدایت مسیر با جدا کننده از راست

هدایت مسیر با جداکننده یعنی چه

این تابلو به رانندگان به طور اختصاصی می فهماند که ادامه مسیر از سمت راست امکان پذیر می باشد و با دیدن این تابلو توسط رانندگان این امکان به آن ها داده می شود که برای رفتن به مسیر درست تصمیم به موقع را بگیرند و عکس العمل های ناگهانی نشان ندهند.

تابلو هدایت مسیر با جداکننده در سوالات آیین نامه

تابلو هدایت مسیر با جداکننده از راست یا چپ از آن دست تابلوهایی است که عکس آن در سوالات آیین نامه می آید و معنی آن مورد پرسش واقع می شود.

و شما باید بین گزینه ها، گزینه ای که معنی تابلو هدایت مسیر با جداکننده را می رساند را انتخاب نمایید.

از این رو داوطلبین اخذ گواهینامه باید برای کسب موفقیت در آزمون آیین نامه به تمامی رنگ ها، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی تسلط کافی داشته باشند.

و از آنجایی که تعداد تابلو ها و علائم بسیار می باشد می تواند از مباحثی باشد که بسیار مورد سوال قرار می گیرد و البته زمینه سردرگمی و اشتباهات بسیاری را نیز فراهم آورند.

داوطلبان اخذ گواهینامه باید سعی نمایند در امتحان برای پاسخ دادن به سوالاتی که درباره معنای تابلو ها و علائم می باشد دچار فراموشی و سردرگمی نشوند.

سایت مرسی تست به عنوان همراه همیشگی داوطلبان اخذ گواهینامه با تهیه بسته سوالات آیین نامه سعی در کمک شایان به داوطلبین اخذ گواهینامه برای سربلندی در این آزمون داشته است.

داوطلبین اخذ گواهینامه می توانند با خرید بسته سوالات آیین نامه از تسلط خویش بر مفاهیم، رنگ های علائم و تابلوهای کتاب آیین نامه و تثبیت آن ها در ذهنشان اطمینان حاصل فرمایند.

علاوه بر این با نوع سوالات، نقاط ضعف و قدرت خود و زمان بندی نیز آشنا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *