قانون جدید امتحان ایین نامه

در این بخش مرسی تست تصمیم بر ارائه توضیحات لازم برای قانون جدید امتحان ایین نامه داشته است.

داوطلبان اخذ گواهینامه برای شرکت در آزمون آیین نامه و قبولی در آن باید از به روز ترین و صحیح ترین منابع و خبر ها درباره آزمون آیین نامه اطلاع داشته باشند.

در ادامه شما با تمامی نکاتی که در این باره باید بدانید آشنا می شوید و به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ داده می شود.

قانون جدید امتحان ایین نامه

برای شرکت در امتحان آیین نامه، داوطلبین اخذ گواهینامه باید تمامی نکاتی که مرتبط با این آزمون می باشد را به طور دقیق و صحیح بدانند.

این نکات شامل موارد بسیاری می باشد که یکی از آن ها قوانین مربوط به امتحان آیین نامه می باشد.

برای این موضوع داوطلبان باید از جدید ترین قانون امتحان آیین نامه اطلاع کافی را داشته باشند.

از این رو سایت مرسی تست طبق تحقیقات و جدیدترین اخبار موثق این نکته را بیان می دارد که درباره قانون جدید امتحان ایین نامه مطلب جدیدی منتشر نشده است.

تنها نکته قابل بیان در این موضوع این است که آزمون مقدماتی حذف شده است. و داوطلبین اخذ گواهینامه تنها باید در آزمون اصلی شرکت نمایند.

درباره قانون جدید امتحان آیین نامه چه باید بدانیم

با انتشار خبر جدید درباره قانون جدید امتحان ایین نامه که مبنی بر حذف آزمون مقدماتی می باشد. داوطلبان اخذ گواهینامه باید بدانند که تغییری در روند کلی آزمون آیین نامه به وجود نیامده است.

امتحان مقدماتی آیین نامه امتحانی بود که توسط مدرس آیین نامه گرفته می شد و شامل سوالات فنی از بخش فنی کتاب آیین نامه نمی شد.

داوطلبان اخذ گواهینامه با حذف آزمون مقدماتی آیین نامه تنها لازم است که در آزمون اصلی آیین نامه شرکت نمایند.

آزمون اصلی آیین نامه شامل 30 تست می باشد که از همه فصل های کتاب آیین نامه را در برگرفته است. و توسط  افسر راهنمایی و رانندگی گرفته می شود.

آیا قانون جدید آزمون آیین نامه تاثیری در روند قبولی دارد

قانون جدید آیین نامه به طور کلی در روند امتحان آیین نامه یا موارد دیگر تاثیر چشم گیری نداشته است.

داوطلبان اخذ گواهینامه باید بدانند که در قانون جدید امتحان آیین نامه، تنها آزمون مقدماتی آیین نامه حذف شده است و تغییر دیگری اعمال نشده است.

داوطلبان نیز برای آشنایی با نمونه سوالات و فضای امتحان و تسلط بر زمان بندی با تهیه بسته سوالات آیین نامه در جهت رفع نیازهای ذکر شده برآیند.

داوطلبان اخذ گواهینامه می توانند با آزمودن خود از طریق نمونه سوال های بسیار، تسلط همه جانبه خود را افزایش و آشنایی لازم با سوالات را کسب نمایند.

از این رو با حذف امتحان آیین نامه تغییری در قبولی یا رد شدن داوطلبان اخذ گواهینامه به وجود نمی آید. و آن ها می توانند نیاز به آزمون گرفتن از خود را با نمونه سوالات آیین نامه رفع نمایند.

با توجه به قانون جدید تست آیین نامه باید چه نکاتی را رعایت کنیم

داوطلبین اخذ گواهینامه با توجه به قانون جدید آیین نامه که حذف آزمون مقدماتی آیین نامه می باشد. یک فرصت برای آشنایی با نمونه سوالات و نکات لازم و همچنین محک خود را از دست می دهند.

از این رو برای جبران نیاز های خود برای قبولی در امتحان آیین نامه اصلی انجام چند کار ضروری می باشد.

  1. خواندن بخش فنی آیین نامه
  2. تهیه نمونه سوالات امتحان آیین نامه اصلی
  3. خرید بسته سوالات آیین نامه
  4. تسلط بر زمان بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *