ایا سوالات ایین نامه هر سال تغییر میکند

در این بخش مرسی تست تصمیم بر پاسخگویی به این سوال خیلی از داوطلبین اخذ گواهینامه که ایا سوالات ایین نامه هر سال تغییر میکند می باشد گرفته است.

در ادامه شما با تمامی نکاتی که در این باره باید بدانید آشنا می شود و به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ داده می شود.

ایا سوالات ایین نامه هر سال تغییر میکند

برای داوطلبین اخذ گواهینامه آشنایی با تمامی مراحل اخذ گواهینامه ضروری می باشد. یکی از مراحل اخذ گواهینامه آزمون آیین نامه می باشد.

اما نکته قابل توجه دیگر این است سوالاتی که هر سال در آزمون آورده می شوند. همان سوال هایی که سال گذشته به داوطلبان در آزمون داده شده است، نیستند.

ولی یک نکته وجود دارد و آن این است که برخی از سوالات به دلیل اهمیت بالایی که دارند. ممکن است هر سال تکرار شوند.

چرا سوالات ایین نامه هر سال تغییر می کند

آزمون آیین نامه برای محک داوطلبان اخذ گواهینامه در نظر گرفته شده است. از آنجایی رانندگی بسیار اهمیت دارد و هر گونه اشتباه ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد آورد.

به همین دلیل داوطلبان اخذ گواهینامه باید تسلط خود را بر قوانین و نکات لازم آیین نامه اثبات نمایند تا صلاحیت آن ها برای رانندگی مشخص شود.

از این رو اگر سوالات آیین نام هر سال تکراری مورد آزمون واقع شوند دیگر هیچ تلاشی برای یادگیری کتاب آیین نامه انجام نمی شود.

و به حفظ کردن سوالات آزمون سال قبل اکتفا می شود. از این گذشته منبع هم دچار تغییراتی ممکن است بشود که این تغییرات در آزمون ها هم باید لحاظ شود.

ایا منبع سوالات آیین نامه هر سال تغییر می کند

یکی از نکات قابل توجه که داوطلبین اخذ گواهینامه باید بدانند این است که برای قبولی در این آزمون نیاز است تا از منابع به روز استفاده کنند. زیرا ممکن است تغییراتی در آیین نامه به وجود آمده باشد.

بنابراین باید برای مطالعه آزمون آیین نامه حواسمان به اینکه تغییراتی داشته است یا خیر باشد. و از منابع جدید استفاده نماییم.

از این رو در هنگام خرید کتاب آیین نامه، نمونه سوالات آیین نامه، بسته سوالات آیین نامه و … باید از به روز بودن آن و مطابق با سالی که در آن هستیم باشد بسیار اهمیت دارد.

ایا سوالات آیین نامه هر سال از همه بخش های آیین نامه طرح می شود

نکته ای که داوطلبان اخذ گواهینامه باید بدانند این است که آزمون آیین نامه شامل چندین بخش مختلف یا دفترچه سوالات بسیار زیاد نیست. بلکه آزمون آیین نامه یا آزمون تئوری گواهینامه به طور کلی 30 سوال بیشتر نیست.

این آزمون بخش های جداگانه ندارد که مشخص کند این قسمت به طور مثال از فصل رانندگی ایمن طرح شده.

اما شامل تمامی قسمت های کتاب آیین نامه می شود. کتاب آیین نامه از شش فصل تشکیل شده است و سرفصل های آن عبارتند از:

  • فصل اول : قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی
  • فصل دوم: رانندگی ایمن
  • فصل سوم: آشنایی با سیستم های فنی خودرو و سرویس و نگهداری
  • فصل چهارم: فرهنگ رانندگی
  • فصل پنجم: امداد نجات
  • فصل ششم: آلودگی های ترافیک

آزمون تئوری گواهینامه تمامی مباحث بالا را در 30 سوال مورد پرسش قرار داده است.

راه قبولی حتمی با وجود تغییرات در سوالات آیین نامه

در این سایت توجه همه جانبه ای در جهت رفع سوال ها و نیازهای داوطلبان اخذ گواهینامه شده است. و ضمن دریافت پاسخ مورد نیاز خود می توانند به سوالات آیین نامه نیز دسترسی داشته باشند و با جواب دادن به آن ها موفقیت حتمی را به دست آورند.

برای قبولی در آزمون آیین نامه هیچ چیز بعد از مطالعه کتاب آیین نامه به اندازه نمونه سوالات و پاسخگویی به آن ها به داوطلبان نمی تواند کمک کننده باشد.

و شما می توانید با پاسخ گویی به نمونه سوالات علاوه بر قبولی حتمی، بعد از آزمون های آزمایشی که از خود می گیرید می توانید نقاط قوت و ضعف خود را بفهمید.

در این راستا سایت مرسی تست با تهیه سوالات آیین نامه همراه با جواب در بسته ای کامل که شامل چندین آزمون می باشد.

بهترین راه را به آسان ترین شیوه پیش روی داوطلبین اخذ گوهینامه قرار داده است.

داوطلبین اخذ گوهینامه می توانند با خریداری این بسته نیاز خود را برای تثبیت مطالب، دست یافتن به زمان بندی دقیق، آشنایی با نقاط ضعف و قدرت و تسلط بر علائم رفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *