تست سوالات آیین نامه

مرسی تست، یک منبع جامع و کاملی از تست سوالات آیین نامه را به شما داوطلب اخذ گواهی نامه راهنمایی و رانندگی معرفی خواهد کرد.

بهترین راه کسب آمادگی برای شرکت در تست سوالات آیین نامه اصلی

بی شک یکی از ساده‌ ترین و راحت‌ ترین راه‌ هایی که هر داوطلب اخذ گواهینامه راهنمایی و رانندگی می‌ تواند برای موفقیت در آزمون اصلی آیین نامه از آن استفاده کند، دریافت نمونه سوالات آیین نامه اصلی به صورت رایگان است. برای این منظور جهت تهیه این فایل سوالات سایت هایی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و سوال‌هایی که در آزمون اصلی آیین نامه مطرح می‌شود را در فضای اینترنت در اختیار شما قرار می‌دهند.

شاید این سوال برای شما پیش آید که دریافت و دانلود سوالات آیین نامه اصلی فایده‌ای دارد یا نه؟ با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی آزمون آیین نامه اصلی در سطح کشور انجام می‌شود سوالات مطرح شده در این آزمون هر ساله تکرار می‌شود مطالعه و مرور سوالات سوال‌های سال های قبلی کمک زیادی را به داوطلبان شرکت کننده در آزمون می کند و نکات مهمی را به آنها یاد می‌دهد و موجب موفقیت و کسب نمره قابل قبولی در آیین نامه اصلی می‌شود.

چند نکته مهم جهت کسب موفقیت در تست آیین نامه اصلی

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب این موفقیت شرکت در آزمون‌های مرحله ای به خصوص آزمون‌هایی است که به صورت آنلاین برگزار می‌گردد.
برای مثال اگر در یکی از این آزمون‌ها که دارای ۳۰ سوال است شرکت کنید و در پایان آزمون پاسخ‌های خود را ثبت کنید و با پاسخ‌های درست مقایسه کنید به راحتی می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را محک بزنید.

برای مثال اگر شما در سوالاتی که مربوط به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی است یا سوالاتی که در زمینه ایمنی و ترافیک مطرح می‌شود دچار مشکل باشید به راحتی با شرکت در آزمون‌های آنلاین می‌توانید آنها را برطرف کنید.

یکی دیگر از این راه‌های موفقیت در سوالات آیین نامه اصلی، مطالعه کتابی است که در زمینه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در اختیار شما قرار داده می‌شود. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که استفاده از کتاب‌ها و منابع متنی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی و یا حتی دانلود فایل‌هایی که در این زمینه قرار داده شده است باید مطابق با آخرین تغییراتی باشد که در همان سال صورت گرفته است به عبارتی این منابع به روز باشند.

در تست سوالات آیین نامه اصلی تعدادی از سوالات به سوالاتی در زمینه فنی و کاربردی اختصاص داده شده است برای مثال از کل سوالات که حدوداً ۳۰ مورد است ۷ سوال آن به این بخش اختصاص داده شده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل یک هفته قبل از آزمون منابع را مطالعه کرده و سوالات پرتکرار سال‌های قبل را مرور کنید.

یکی از عواملی که باعث عدم موفقیت شرکت کنندگان در آزمون راهنمایی و رانندگی می‌شود ترس و استرس آنهاست این ترس و استرس برای داوطلبانی که بار اولشان است در آزمون شرکت می‌کنند و حتی برای کسانی که سن پایین تری دارند بیشتر است. بنابراین غلبه بر این ترس و استرس در روز امتحان باعث موفقیت بیشتر شما خواهد شد.

کسب نمره قبولی در تست‌های آیین نامه طبقه بندی شده

اولین آزمونی که توسط آموزشگاه از شما گرفته می‌شود آزمون آیین نامه مقدماتی است. این آزمون قبل از آزمون اصلی برگزار می‌شود و توسط افسر انجام نمی‌شود بلکه توسط مربیان خود آموزشگاه برگزار شده. شما پس از طی کردن کلاس‌های عملی و شرکت در آزمون آیین نامه اصلی، آزمون عملی را تجربه خواهید کرد. سعی کنید از سوالات آیین نامه اصلی با جواب کمک بگیرید تا با نکات آن آشنا شده و مشکلات شما به حداقل برساند. با توجه به تکراری بودن بیش از حد این سوالات مرور مکرر آنها قبولی شما را در آزمون آیین نامه اصلی تضمین می‌کند.

سوالات آیین نامه در بخش فنی

سوالات آیین نامه اصلی که در بخش فنی مطرح می‌شود بر مسائل کاربردی و فنی ماشین تمرکز دارد و مربوط به آن چیزی است که یک راننده باید از ماشین اطلاع داشته باش. سوالات در بخش فنی خیلی وارد مبحث‌های تخصصی ماشین نشده است و تنها آن چیزی که یک راننده باید در کل راجع به ماشین بداند را پوشش می‌دهد به دلیل کمبود زمان برای مطالعه این منبع از کتاب در بخش‌های فنی مطالعه کردن نمونه سوالاتی که در این زمینه طراحی شده می‌تواند کمک شایانی را به شما بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *