تابلو ورود به راه اصلی از راست

اگر به دنبال این هستید که راجع به تابلو ورود به راه اصلی از راست اطلاعاتی کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم مطالب زیر که توسط سایت مرسی تست تهیه شده است را مطالعه فرمایید.

تابلو ورود به راه اصلی از راست

تابلو ورود به راه اصلی از راست یکی از تابلوهای ترافیکی می باشد، که می تواند باعث کاهش سوانح و حوادث جاده ای شود. از جمله مهم ترین مزیتی که این تابلوها دارند، این است که امنیت را در راه ها برقرار می سازند.

تابلوی ورود به راه اصلی از سمت راست از دسته تابلوهای هشدار دهنده یا اخطاری می باشد، که برای بیان هشدار یا اخطار به رانندگان استفاده می شوند. که پیروی از آن ها ایمنی راننده و سرنشینان را در پی خواهد داشت.

از جمله ویژگی های ظاهری تابلوی ورود به راه‌اصلی از راست عبارت است از: به شکل مثلث می باشند و دارای نوار حاشیه ای قرمز رنگ هستند. زمینه ی تابلو سفید است و نوع هشدار یا خطر را به شکل تصویر مشکی، نشان می دهند. البته برخی دیگر نیز وجود دارند که به شکل مثلث نیستند و در شکل های دیگر طراحی شده اند.

هدف از نصب و به کارگیری علائم اخطاری از جمله تابلوی ورود به راه اصلی از سمت راست، هشدار خطرات پیشرو به افراد و انجام اقدامات فوری می باشد. به طوری که هر فردی با مشاهده ی این تابلو بتواند تصمیمات مناسبی را اخذ کند.

هر تابلوی ترافیکی از جمله تابلوی ورود به راه‌اصلی از راست که در که در خیابان ها و جاده های نصب می شوند، باید به راحتی قابل رویت باشند و پیام مورد نظر را به تمام افراد برسانند. آشنایی با مفهموم این تابلوها و پیروی از آن ها، مانع از قانون شکنی و ایجاد نظم می شود.

کاربرد و ویژگی های تابلو ورود به راه اصلی از راست

این تابلو به رانندگان اخطار می دهد که قرار است از سمت راست جاده وارد راه اصلی گردند تا رانندگان سرعتشان را کم کرده تا از تقاطع فرعی به اصلی عبور نمایند. این تابلو در جاده های فرعی نصب می گردد.

شما می توانید تصویر این تابلو را به همراه تابلوی مقابل آن یعنی تابلو ورود به راه اصلی از چپ، مشاهده کنید. تابلو ورود به راه اصلی از چپ دقیقا شبیه تابلو ورود به راه اصلی از می باشد با این تفاوت که از سمت چپ راه وارد راه اصلی می گردند.

نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راه ها، اطلاعات مهمی را به تمام افراد اعم از عابران و رانندگان وسایل نقلیه، می دهد. تابلوی ورود به راه اصلی از سمت راست به عنوان راهنما، موجب حفظ نظم و کاهش تصادفات می گردد.

در همه ی تابلوها به خصوص تابلوی ورود به راه اصلی از سمت راست، از تصاویر گرافیکی برای بیان مفهوم استفاده می شود، چرا که همه ی افراد با تمامی زبان ها بتوانند آن ها را درک کنند.

چند نکته به داوطلبان آزمون آیین نامه رانندگی

با توجه به اینکه تعداد تابلوهای راهنمایی و رانندگی که یکی از آن ها تابلوی ورود به راه اصلی از سمت راست می باشد، بسیار زیاد است و به خاطر سپردن آن یک کار وقت گیر می باشد، هم چنین احتمال اشتباه گرفتن آن ها با یکدیگر نیز زیاد است، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نمونه سوالات آیین نامه تابلوها، استفاده کنید.

لینک دانلود این سوالات در مطلب همین بخش فعال می باشد، کافی است با خرید این بسته طلایی و مرور آن ها قبل از آزمون آیین نامه، شاهد موفقیت خود باشید.

امیدواریم این مطلب تهیه شده در سایت مرسی تست در مورد تابلو ورود به راه اصلی از راست مورد استفاده ی شما داوطلبان قرار بگیرد. اطلاعات بیشتری راجع به سایر تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مطالب دیگر سایت قرار داده شده که می توانید از آن ها استفاده کنید.

شما می توانید سوالات مرتبط با تابلوی ورود به راه‌اصلی از راست را در زیر مشاهده کنید:

سوال ۱ – مفهوم تابلوی زیر چیست؟

تابلو ورود به راه اصلی از راست

  1. تابلو ورود به راه اصلی از راست
  2. تابلو تقاطع
  3. تابلو تقاطع فرعی و اصلی
  4. تابلو تابلو ورود به راه اصلی از چپ

پاسخ صحیح گزینه ی ۱

سوال ۲ – مفهوم تابلوی زیر چیست؟

  1. خطر
  2. جهت هشدار
  3. رعایت حق تقدم
  4. هیچکدام

پاسخ صحیح گزینه ی ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *