ورود به راه اصلی از راست

ورود به راه اصلی از راست نام یکی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی می باشد که در کتاب آیین نامه مورد تدریس و در  آزمون آیین نامه مورد سوال واقع شده است.

در این بخش سایت مرسی تست در این بخش به آموزش مفهوم این تابلو به همراه تصویر و نمونه سوال پرداخته است.

ورود به راه اصلی از راست

ورود به راه اصلی از راست

این تابلو راهنمایی و رانندگی که جز تابلو‌ های هشدار دهنده می باشد بیان کننده این مفهوم برای رانندگان است که دارند به تقاطع نزدیک می شوند و راهی فرعی از سمت راست به راه اصلی متصل می شود.

رانندگان با دیدن این تابلو باید از سرعت خود بکاهند، مراقب ورود و خروج خودروها از مسیر باشند و با رعایت قوانین از آن جا عبور نمایند.

ورود به راه اصلی از چپ

ورود به راه اصلی از راست

این تابلو راهنمایی و رانندگی هم مانند تابلو بالایی جز تابلو‌ های هشدار دهنده می باشد. و بیان کننده این مفهوم برای رانندگان است که دارند به تقاطع نزدیک می شوند و راهی فرعی از سمت چپ به راه اصلی متصل می شود.

رانندگان با دیدن این تابلو باید از سرعت خود بکاهند، مراقب ورود و خروج خودروها از مسیر باشند و با رعایت قوانین از آن جا عبور نمایند.

تابلوهای ورود به راه اصلی از چپ یا راست در آزمون آیین نامه

تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی یکی از مباحث پر سوال در آزمون آیین نامه می باشند. و از آن جایی که تعداد آن بسیار زیاد می باشد تمرین و یادگیری پرتکراری را داوطبان باید انجام دهند تا به میزان کافی بر آن ها تسلط پیدا کنند و دچار سردگمی نشوند.

از این رو سایت مرسی تست به عنوان همراه همیشگی داوطلبان اخذ گواهینامه با تهیه بسته سوالات آیین نامه سعی در کمک شایان به داوطلبین اخذ گواهینامه برای سربلندی در این آزمون داشته است.

بنابراین شما می توانید با خرید بسته سوالات و پاسخ به نمونه سوالات آیین نامه از تسلط خویش بر مقررات آیین نامه اطمنیان حاصل نمایید.

سوالی که از دو تابلوی مذکور در این بخش ممکن است در آزمون آیین نامه بیاید به این صورت می باشد که تصویر تابلو نشان داده شده است و معنایی که می رساند را شما باید از بین گزینه ها انتخاب نمایید.

نمونه سوال : این تابلو بیان کننده چه مفهومی می باشد؟ ( عکس تابلو ورود به راه اصلی از راست یا چپ قرار داده شده است)

  1. ورود به راه اصلی از چپ
  2. تقاطع
  3. ورود به راه اصلی از راست
  4. تقاطع فرعی و اصلی

پاسخ سوال گزینه: 3 یا 1

تابلوهای هشدار دهنده ای که نباید آن ها را با یکدیگر اشتباه گرفت

ورود به راه اصلی از راست

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید تابلوهای هشداردهنده یا اخطاری شباهت بسیاری با یکدیگر دارند. هر کدام از آن ها مختص زمان و مکان خاصی می باشد که دارای کاربرد مخصوص به خود است.

از این رو شما با حل نمونه سوالات بسیار در این زمینه و به خاطر سپاری آن ها از طریق تصویر باید سعی نمایید آن ها را در ذهنتان بسپارید.

زیرا علاوه بر تاثیر داشتن در قبولی شما در آزمون آیین نامه در هنگام رانندگی در جلوگیری از تصادفات و عدم رعایت قوانین بسیار موثر می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *