نتایج آزمون آیین نامه رانندگی

نتایج آزمون آیین نامه رانندگی یکی از مهم ترین دغدغه های فکری هر داوطلبی است به خصوص که در صورت مردود شدن، داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون آیین نامه باید مبلغی بپردازند.

نتایج آزمون آیین نامه رانندگی کی اعلام می شود؟

پس از اینکه داوطلبان گرامی در آزمون آیین نامه شرکت کردند، برگه های آزمون به همراه پاسخنامه ها جمع آوری می شود. معمولا در تمامی آموزشگاه ها یا مجتمع راهور آن شهر که آزمون در آن برگزار می شود، درست پس از تمام شدن آزمون و جمع آوری برگه های پاسخنامه تمامی داوطلبان موظف هستند که سر جای خود بنشینند.

مسئولین یا مراقب های آزمون پاسخنامه ها را در دستگاه مورد نظر قرار می دهند تا تعداد پاسخ های درست و غلط مشخص شود. افسر مربوطه نام افرادی را که در آزمون آیین نامه مردود شدند صدا می کند و از آنها می خواهد که جلسه آزمون را ترک کنند.

هنگام ترک کردن جلسه آزمون به شما برگه کاردکس (یا کارتکس) را پس می دهند که پشت آن برگه تعداد غلط هایی که در آزمون داشتید نوشته شده است. برای کسب نتیجه قبولی در این آزمون شما نیاز دارید که از 30 سوال به 26 عدد از آنها پاسخ صحیح بدهید، که در این صورت قبول خواهید شد.

در برخی از آموزشگاه ها یا شهر ها نتیجه آزمون را فردای آن روز به صورت تلفنی یا در وب سایت همان آموزشگاه اعلام می کنند. براساس تجربه و اطلاعاتی که از برخی داوطلبان به دست ما رسیده است، بعضاً شهرهایی از ایران هستند که نتیجه آزمون آیین نامه را یک هفته بعد در محل آزمون شهری اعلام می کنند و افرادی که قبول شدند همان لحظه برای شرکت در آزمون شهری اقدام خواهند کرد.

بهتر است به نتایج آزمون فکر نکنید

فکر کردن بیش از حد به نتایج آزمون آیین نامه رانندگی باعث می شود که این دغدغه فکری تمرکز شما را برای مطالعه به هم بریزد. ممکن است برخی هنرجویان به این دلیل که نتایج آزمون آیین نامه در همان لحظه پس از اتمام آزمون در عموم اعلام می شود، احساس کمبود اعتماد به نفس یا استرس از نتیجه مردود شدن داشته باشند.

تمام اینها باعث می شود سر جلسه آزمون تمرکز کافی را نداشته باشید و دچار اشتباه شوید به همین دلیل بهتر است به نتایج آزمون فکر نکنید و تمام دقت خود را بر روی پاسخ دادن به سوالات تستی بگذارید. موارد گفته شده تاثیر به سزایی در قبولی شما و نتایج آزمون دارند، خواندن و مطالعه صحیح مطالب کتاب منبع هم یکی از این موارد است که باید در نظر داشته باشید.

چگونه نتایج آزمون آیین نامه رانندگی ما موفقیت آمیز خواهد بود؟

با خرید سوالات آیین نامه رانندگی اصلی، شما به سادگی و با یک اقدام کوچک می‌توانید به موفقیت و قبولی در آزمون رانندگی نزدیک شوید. این سوالات با کیفیت بالا و پاسخ صحیح در قالب یک فایل پی دی اف در اختیارتان قرار می‌ گیرند. مطالبی با حجم کم و زمان کوتاه، به شما کمک می کند تا با سرعت و به آسانی بتوانید تمامی مباحث و قوانین مورد نیاز را مرور و یاد بگیرید.

همچنین، با تضمین 100 درصد قبولی، بدون هیچ ریسکی به راحتی و بدون استرس در آزمون موفق خواهید شد. پس از این فرصت بزرگ استفاده کنید و با یک کلیک ساده، سوالات آیین نامه رانندگی را از مرسی تست دریافت کنید و به مسیر موفقیت خود در آزمون با اطمینان ادامه دهید.

این سوالات به خصوص برای آن دسته از داوطلبانی که زمان کافی برای مطالعه ندارند بسیار مفید واقع خواهد شد. این سوالات به خصوص برای آن دسته از داوطلبانی که زمان کافی برای مطالعه ندارند بسیار مفید واقع خواهد شد. استفاده از سوالات آیین نامه به شما در بالا بردن مهارتتان در پاسخ دادن به سوالات و آمادگی بیشتر بدون اضطراب کمک می کند.

نتایج آزمون آیین نامه رانندگی پس از پاسخ دادن به سوالات آزمون و تمام شدن زمان آزمون و برسی پاسخنامه ها با دستگاه مربوطه اعلام خواهد شد. معمولاً اول نام افرادی که در آزمون مردود شدند خوانده می شود و سپس افرادی که در جلسه باقی ماندند، افراد قبول شده در آزمون هستند.

برای قبولی در این آزمون و تجربه احساس خوب موفقیت هنگام اعلام نتایج آزمون کافی است بسته طلایی سوالات آیین نامه را از مرسی تست دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *