فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع

فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع موضوعی است که قصد داریم درباره آن توضیحات لازم را بدهیم.

یکی از مراحل کسب گواهینامه راهنمایی و رانندگی شرکت در آزمون آیین نامه می باشد. از این رو داوطلبان اخذ گواهینامه باید تسلط کافی بر مفاهیم کتاب آیین نامه داشته باشند.

در این بخش مرسی تست به طور موردی تصمیم بر ارائه توضیحات لازم درباره فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع داشته است.

در ادامه شما با تمامی نکاتی که درباره فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع و هر آنچه که باید بدانید آشنا می شوید و به تمامی سوالات شما در این باره پاسخ داده می شود.

فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع

در سوالاتی که در آزمون آیین نامه مورد پرسش قرار می گیرند همیشه از علائم و تابلوها استفاده می شود بنابراین تسلط بر معانی تابلو ها و علائم در کسب نمره قبولی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

یکی از تابلو های راهنمایی و رانندگی تابلو ورود ممنوع یا عبور ممنوع می باشد که عبارات ورود ممنوع یا عبور ممنوع در تابلو راهنمایی و رانندگی که این مفهوم را می رساند استفاده می شود.

در ضمن هیچ تفاوتی بین عبارات عبور ممنوع یا ورود ممنوع که هر دو برای تابلویی که در زیر می توانیم عکسش را ببینیم وجود ندارد. و هر دو یک مفهوم را می رسانند.

چرا که به راحتی می توانیم درک نماییم که عبور به معنی وارد شدن به جایی و از آنجا گذشتن است و ورود هم که معنی واضحی دارد.

و می توان دریافت که جایی که این تابلو نصب می شود نباید به آن ورود و از آن جا عبور کرد.

فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع

به طور مفصل تر اگر بخواهیم به مفهوم این تابلو بپردازیم باید بگوییم که این تابلو جز تابلو های بازدارنده راهنمایی و رانندگی می باشد و به معنی این است که ورود خودرو به این معبر مجاز نمی باشد.

رانندگان در صورت نادیده گرفتن این تابلو جریمه خواهند شد. از این رو داوطلبان اخذ گواهینامه هم برای پاسخ صحیح دادن به سوالات آیین نامه باید مفهوم این تابلو را بدانند و هم برای رعایت قانون.

این تابلو و مفهوم آن اگر در سوالات آیین نامه بخواهد مورد پرسش قرار گیرد به این صورت می باشد که تصویر تابلو نشان داده می شود و از شما می خواهند گزینه ای که مفهوم آن را بیان می کند انتخاب نمایید.

از این رو داوطلبین اخذ گواهینامه باید برای کسب موفقیت در آزمون آیین نامه به تمامی علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی تسلط کافی داشته باشند.

و از آنجایی که تعداد تابلو ها و علائم بسیار می باشد باید سعی نمایند در امتحان برای پاسخ دادن به سوالاتی که درباره تابلو ها و علائم می باشد دچار فراموشی و سردرگمی نشوند.

سایت مرسی تست به عنوان همراه همیشگی داوطلبان اخذ گواهینامه با تهیه بسته سوالات آیین نامه سعی در کمک شایان به داوطلبین اخذ گواهینامه برای سربلندی در این آزمون داشته است.

داوطلبین اخذ گواهینامه می توانند با خرید بسته سوالات آیین نامه از تسلط خویش بر مفاهیم، علائم و تابلوهای کتاب آیین نامه اطمینان حاصل فرمایند.

علاوه بر این با نوع سوالات، نقاط ضعف و قدرت خود و زمان بندی نیز آشنا می شوند.

فرق بین تابلو ورود ممنوع و ورود از هر دو طرف ممنوع

تفاوت بین این دو تابلو تو خالی بودن تابلو ورود از هر دو طرف ممنوع و قرمز بودن و دارای خط سفید بودن تابلو ورود ممنوع می باشد که نباید این دو را باهم اشتباه گرفت.

نمونه سوالات آیین نامه درباره تابلوهای ورود ممنوع و ورود از هر دو طرف ممنوع

سوال اول: تابلو زیر بیانگر چه مفهومی می باشد؟

فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع

  1. ورود ممنوع
  2. رعایت حق تقدم
  3. ورود از هر دو طرف ممنوع
  4. ایست

پاسخ سوال گزینه: 3

سوال دوم: تابلوی زیر به معنای … می باشد.

فرق عبور ممنوع و ورود ممنوع

  1. ورود از هر دو طرف ممنوع
  2. توقف
  3. ورود ممنوع
  4. ایست

پاسخ سوال گزینه: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *