محل آزمون آیین نامه دزفول

آیا به دنبال این هستید که محل آزمون آیین نامه دزفول را بیابید؟ مرسی تست پاسخ این سوال را برای شما در ادامه ی همین مطلب آماده کرده است. پس با ما همراه باشید.

محل آزمون آیین نامه دزفول

در مورد پاسخ دادن به این سوال که محل آزمون آیین نامه دزفول کجا می باشد؟ می توانیم بگوییم که هر آموزشگاهی از محل های متفاوتی جهت برگزاری جلسات آزمون آیین نامه ی خود بهره گرفته است.

این به چه معنا می باشد؟ یعنی این که اگر توانایی آموزشگاه در برگزاری جلسات آزمون های آیین نامه، در محل خود آموزشگاه زیاد باشد پس حتما این آزمون ها را در خود آموزشگاه برگزار خواهد کرد.

اما اگر از مکان های متناسب برای برگزاری این آزمون ها برخوردار نباشد، یا به دلیل متغییر بودن تعداد داوطلبان در هر دوره و کم یا زیاد شدن آن ها، فضای کافی در خود آموزشگاه نداشته باشد، قطعا مکان های دیگری را برای ین کار در نظر می گیرد.

در کلاس های تئوری و عملی رانندگی دزفول چه چیزی آموزش داده می شود؟

کلاس رانندگی در دو بخش تئوری و عملی برگزار می گردد. کلاس های تئوری رانندگی شامل مباحثی در مورد قوانین و مقررات رانندگی، شناخت تابلو ها و علائم رانندگی، تصادفات رانندگی و آشنایی با مباحث فنی خودرو می باشد.
مباحث فنی به صورت کلی مطرح می شوند و معمولا مهم ترین موضوعات مربوط به مکانیک خودرو توضیح داده می شود؛ مثلا نحوه کنترل مصرف سوخت، فرق سوخت بنزین و گاز، موتور و مهم ترین مسائل مربوط به آن و … . شرکت در این کلاس ها از اولین جلسه لازم و ضروری می باشد.

تعداد جلسات تئوری آموزش رانندگی غالبا ۶ جلسه می باشد. در پایان این ۶ جلسه امتحان آیین نامه مقدماتی برگزار می گردد و در صورتی که داوطلب نمره قابل قبول را بگیرد، وارد مرحله عملی کلاس رانندگی می شود.

کلاس های رانندگی در مرحله عملی، هیجان بیشتر و به طبع آن استرس بیشتری خواهد داشت. در این مرحله داوطلب با حداقل اطلاعات در مورد رانندگی، پشت فرمان یک اتومبیل واقعی نشسته و مهارت آموزی و تجربه آموزی را شروع کرده.

طول دوره عملی آموزش رانندگی بین ۱۰ تا ۱۲ جلسه می باشد. هر جلسه هم بین یک و نیم تا دو ساعت زمانبندی می گردد. برای اینکه از تمام مراحل کلاس رانندگی خود سربلند بیرون بروید، به تنها چیزی که نیاز است، آرامش و حوصله است. در غیر این صورت موفقیت برای شما بسیار سخت و حتی گاهی غیر ممکن می گردد.

قوانین مربوط به کلاس های رانندگی دزفول چیست؟

برای شرکت در کلاس رانندگی باید به قوانین خاص و البته جدی آن احترام گذاشته. با توجه به اینکه طول دوره ها کوتاه و معمولا به صورت فشرده برگزار می گردد، هیچ داوطلبی مجاز به غیبت نخواهد بود.

شرکت کردن در تمام جلسات تئوری برای هر داوطلب ضروری و الزامی می باشد و در صورتی که داوطلب بخواهد جلسه عملی را برای یک روز کنسل کرده یا تغییراتی در ساعت آن اعمال کند، لازم است با مسئول آموزشگاه خود هماهنگ لازم را به عمل آورد.

شما پس از پایان کلاس های عملی آموزش رانندگی، در امتحان داخلی آموزشگاه شرکت خواهید کرد و پس از قبولی در این امتحان برای شرکت در آزمون اصلی آماده می شوید.

وقتی به روز های پایانی کلاس رانندگی خود نزدیک می شوید، باید خود را برای شرکت در یک آزمون نسبتا نفس گیر آماده کرده باشید. شما در آخرین مرحله از کلاس رانندگی در کنار یک افسر راهنمایی و رانندگی نشسته و تمام آنچه را که آموزش دیده اید، به رخ خواهید کشید.

برای اینکه در این مرحله حساس و مهم موفق شوید، فقط باید آرامش داشته و هیچ استرسی به خود راه نبرید. از همین ابتدا بدانید که افراد معدودی بار اول در حضور افسر، همه نکات را رعایت خواهند کرد و در نهایت گواهینامه خود را دریافت می کنند؛ پس اگر به هر علتی رد شدید، نا امید و ناراحت نشوید.

یک بار دیگر شرکت کنید و این بار حواستان را بیشتر جمع کرده؛ اما اگر از همان ابتدا هوشمندانه عمل کنید و سوالات انحرافی و واکنش های انحرافی افسر را درست و به موقع متوجه شوید، می توانید یک ضرب گواهینامه خود را دریافت کرده.

لطفا به لینک دانلود نمونه سوالات آیین نامه در همین بخش مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *