محل آزمون آیین نامه زنجان

اگر به دنبال محل آزمون آیین نامه زنجان می باشید، توصیه ی ما به شما مطالعه ی مطالب زیر از سایت مرسی تست می باشد.

محل آزمون آیین نامه زنجان

قطعا محل آزمون آیین نامه در هیچ یک از آموزشگاه های کشور دارای آدرس یکسان و مکان واحدی نخواهد بود. برای اینکه بدانید محل آزمون آیین نامه زنجان کجا می باشد؟ اگر ساکن زنجان هستید و در یکی از آموزشگاهای این شهر شرکت کرده اید، از خود آموزشگاه مربوطه سوال فرمایید.

ممکن است آموزشگاه آدرس یک مکان دیگری برای برگزاری آزمون های آیین نامه ی خود به شما بدهد، مانند شهرک های آزمایش، مدارس، مکان های فرهنگی و … یا ممکن است که بگوید آزمون را در محل خود آموزشگاه برگزار می کند.

از این رو با خیال راحت تری می توانید برسر این آزمون حاضر شوید، وقتی که بدانید محل آزمون آیین نامه زنجان کجا می باشد.

حالا هر داوطلبی با توجه به این که در کدام یک از آموزشگاه های شهر زنجان ثبت نام کرده است، این آدرس برایش متفاوت می باشد. ما در زیر لیستی از بهترین آموزشگاه های شهر زنجان را برای شما تهیه کرده ایم، شاید آموزشگاه شما یکی از این موارد باشد یا شاید هنوز در آموزشگاهی ثبت نام نکرده اید و این لیست بتواند در اتخاذ تصمیمات بعدی به شما کمک بسیاری کند. پس با ما همراه باشید.

نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
آموزشگاه فجر زنجان، خیابان سرداران شهید، بالاتر از تالار شهریار، خیابان قائم 02433446855
آموزشگاه پوریا زنجان، بلوار ۲۲ بهمن، قبل ورودی گلشهر 02433446855
آموزشگاه ولیعصر زنجان، بلوار 22 بهمن، اراضی نیک سازان، جنب پمپ گاز 02433783141

آموزشگاه رانندگی در زنجان

آموزشگاه های رانندگی با داشتن مجوز از راهنمایی و رانندگی می توانند فعالیت داشته. این آموزشگاه ها باید با برگزاری کلاس های تئوری و عملی توسط مربیان توانمند خود، این مهارت را به بهترین نحو به هنرجویان خود آموزش داده.

به دلیل افزایش تصادفات در چند سال اخیر در ایران، آموزشگاه های رانندگی خیلی سخت گیرانه تر از قبل عمل کرده اند. به همین منظور برای انتخاب آموزشگاه مورد نظر خود، نزدیکی آموزشگاه به محل سکونت تان را در اولویت کار قرار دهید تا برای حضور در کلاس ها دچار مشکل نباشید.

مدارک لازم جهت ثبت نام در آموزشگاه رانندگی شهر زنجان

اکثر آموزشگاه ها دارای مدارک یکسانی برای ثبت نام متقاضیان خود دارند که ما از مهم ترین آن ها را در زیر ارایه کرده ایم. اما باز بهتر است از خود آموزشگاه نیز سوال فرمایید چرا که ممکن است یک تغییرات جزیی با هم داشته باشد.

  • داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام
  • داشتن برگه آزمایش گروه خونی
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • گواهی سلامت از چشم پزشکی
  • واریز هزینه کلاس ها

جلسات آموزش آیین نامه رانندگی در زنجان

کلاس های آموزشی در آموزشگاه های رانندگی به دو دسته تئوری و عملی تقسیم می گردد. کلاس های تئوری شامل آموزش آیین نامه رانندگی است.

کتاب آیین نامه رانندگی شامل تمامی قوانین رانندگی، حق تقدم ها، آشنایی با تابلوهای رانندگی و… است. تعداد جلسات آموزش آیین نامه ۸ جلسه می باشد.

حضور در این کلاس ها اجباری بوده و اگر به هر دلیلی موفق به حضور در جلسه اول نشدید، آن دوره را به طور کامل از دست خواهید داد و باید منتظر برگزاری کلاس ها در تایم جدید باشید. در پایان جلسات آموزشی آزمون کتبی قرار داده شده است که حداقل نمره قبولی این آزمون از ۳۰ نمره، ۲۶ است.

جلسات آموزش عملی رانندگی در زنجان

برای این منظور ۱۲ جلسه در نظر گرفته شده است و حضور در تمامی جلسات الزامی است در غیر این صورت اجازه حضور در آزمون عملی را نخواهید داشت. بعد از اتمام ۱۲ جلسه چنانچه احساس کردید هنوز نیاز به آموزش و تمرین بیشتری دارید باید برای هر جلسه آموزش هزینه مازاد بر هزینه اولیه ثبت نام بدهید و دوباره از این آموزش ها بهره ببرید.

همه آموزشگاه های رانندگی مربی زن و مرد دارند و شما می توانید که خودتان مربی مورد نظرتان را انتخاب کرده. اگر خانم هستید و می خواهید که که مربی آقا به شما آموزش دهد باید در تمامی جلسات آموزش عملی شخصی با حداقل سن ۱۸ سال با خود به همراه داشته باشید. در پایان کلاس های عملی می توانید در آزمون عملی شرکت کرده و شاهد موفقیت خود باشید.

لینک دانلود نمونه سوالات آیین نامه در همین بخش از سایت موجود می باشد. لطفا نسبت به تهیه ی آن اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *