محل آزمون آیین نامه بندرعباس

اگر به دنبال محل آزمون آیین نامه بندرعباس می باشید، پیشنهاد ما به شما مطالعه ی مطالب زیر از سایت مرسی تست می باشد.

محل آزمون آیین نامه بندرعباس کجا می باشد؟

اگر شما به عنوان یک داوطلب آزمون آیین نامه ی راهنمای و رانندگی به دنبال محل آزمون آیین نامه بندرعباس می گردید باید خدمتتان عرض کنیم که هر آموزشگاهی با توجه به امکانات خاص خود، مکان هایی را برای برگزاری آزمون های آیین نامه در نظر می گیرد.

برای مثال اگر آموزشگاهی که در آن ثبت نام کرده باشید از فضای کافی برای برگزاری جلسات آزمون برخوردار باشد، قطعا این آزمون ها را در خود محیط آموزشگاه برگزار می کند.

ممکن است سالن های مجزایی را برای این کار در نظر گرفته باشد یا اگر تعداد داوطلبان بسیار کم باشد در همان کلاس هایی که آموزش داده می شود، آزمون را برگزار کند.

اما گاهی أوقات برخی از آموزشگاه ها به دلیل تعداد زیاد داوطلبان خود، از فضای کافی برای برگزاری آزمون های آیین نامه برخوردار نمی باشند. از این رو از مکان های جایگزین برای این کار بهره می گیرد.

برای مثال ممکن است از شهرک های آزمایش، مدارس، مکان های فرهنگی و … کمک بگیرد. اما قبل از شرکت در آزمون آیین نامه به شما پیشنهاد می کنیم یک سری به آموزشگاه خود بزنید و محل آزمون آیین نامه بندرعباس را از خود آموزشگاه مربوطه سوال فرمایید.

آموزشگاه شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد و یا ممکن است از اطلاع رسانی هایی در برد های خود نیز استفاده کرده باشد که شما آن را ندیده بودید. به هر حال بهترین مرکز برای دریافت پاسخ این سوال که محل آزمون آیین نامه بندرعباس کجا می باشد، خود آموزشگاهی است که در آن شرکت کرده اید.

حال این بسته به این که شما در چه آموزشگاهی ثبت نام کرده اید متفاوت می باشد. بندرعباس شامل آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی بسیاری می باشد، اما اگر بخواهیم لیست بهترین آموزشگاه های آن را ارایه دهیم می تواند به موارد تهیه شده در جدول زیر اشاره کرد.

ما آدرس یه آموزشگاه مهم در بندرعباس را به همراه شماره ی تماس و نام آن برای شما فراهم کرده ایم.

نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
آموزشگاه رانندگی کیوان بندرعباس، میدان یادبود، پشت دانشکده علوم قرآنی 07633517737
آموزشگاه رانندگی مرادپور بندرعباس، امیراباد، خیابان زیتون 07633517737
آموزشگاه رانندگی ایمان بندرعباس، بلوار امام حسین، پشت شیرینی فروشی باگ 07633333002

اهمیت یادگیری رانندگی در میان افراد در دو دهه ی اخیر، افزایش چشم گیری پیدا کرده است. به عبارت دیگر افزایش روند تولید خودرو و استقلال افراد در یادگیری این مهارت، باعث هجوم افراد به این مهارت شده است.

بسیاری از افراد حتی بدون رفتن به رانندگی و آموزش دیدن، این مهارت را از اطرافیان خود یاد می گیرند و آن قدر به رانندگی علاقه دارند که بدون داشتن گواهی نامه، اقدام به رانندگی می کنند.

اما این کار را نکنید چرا که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای شما و اطرافیان شما ایجاد کند. حتی اگر رانندگی را یاد گرفته اید باز هم در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید و با گذراندن دوره های آیین نامه و شرکت در آزمون اصلی و کسب نمره ی قبولی، منتظر دریافت گواهی نامه باشید.

آن وقت با خیال راحت می توانید پشت خودرو بنشینید و رانندگی کنید. بهترین راه برای ثبت نام، پیدا کردن یک آموزشگاه رانندگی معتبر می باشد.

آموزشگاه های رانندگی با داشتن مجوز از راهنمایی و رانندگی می توانند فعالیت داشته باشند. این آموزشگاه ها موظف اند با برگزاری کلاس های تئوری و عملی توسط مربیان توانمند و با تجربه ی خود، این مهارت را به بهترین شکل به هنرجویان آموزش داده.

به دلیل افزایش تصادفات در چند سال اخیر در ایران، آموزشگاه های رانندگی خیلی سخت گیرانه تر از قبل برخورد می کنند. به همین منظور برای انتخاب آموزشگاه مورد نظر خود، نزدیکی آموزشگاه به محل سکونت تان را در اولویت قرار دهید تا برای حضور در کلاس ها دچار مشکل نشوید.

مدارک لازم جهت ثبت نام در آموزشگاه رانندگی بندرعباس چه می باشد؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم در ابتدا آموزشگاهی را انتخاب کنید که به منزل شما نزدیک باشد تا بتوانید سر وقت در کلاس ها حاضر شوید.

  • داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام
  • داشتن برگه آزمایش گروه خونی
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
  • گواهی سلامت از چشم پزشکی
  • واریز هزینه کلاس ها

جهت دانلود نمونه سوالات آیین نامه لطفا به لینک موجود در همین بخش مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *