محل آزمون آیین نامه کاشان

اگر به دنبال محل آزمون آیین نامه کاشان می باشید، ابتدا مطالب زیر که توسط سایت مرسی تست تهیه شده است را بخوانید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

محل آزمون آیین نامه کاشان

در پاسخ به این سوال که محل آزمون آیین نامه کاشان کجا می باشد؟ می توان پاسخ داد که شما به عنوان یک داوطلب اخذ گواهینامه ی راهنمایی و رانندگی، باید این اطلاعات را از آموزشگاه که در آن ثبت نام کرده اید، جویا شوید.

هر چند هر آموزشگاهی باید در این باره اطلاع رسانی های لازم را انجام دهد، اما پرسیدن شما نیز ضرری نخواهد داشت. در این صورت دو حالت بیشتر وجود نخواهد داشت.

اول اینکه این آزمون ها در محل خود آموزشگاه برگزار می شود و دوم اینکه در محل آموزشگاه نمی باشد و از مکان ها دیگری استفاده شده. مانند مکان های فرهنگی از جمله مدارس، دانشگاه ها و …

جهت دریافت نمونه سوالات آیین نامه، لطفا به لینک دانلود در همین بخش مراجعه فرمایید و نسبت به خرید و دریافت فایل کامل و جامع اقدام کنید. این سوالات توانایی شما داوطلبان را برای شرکت در آزمون های آیین نامه بالا می برد.

امروزه با توجه به گسترش جوامع بشری مهارت رانندگی یکی از ضروریاتی است که هر فردی باید بداند، حتی اگر فرد با قوانین رانندگی آشنا باشد و راننده ی حرفه ای هم باشد، دریافت گواهینامه ی رانندگی و شرکت در کلاس های رانندگی جزو الزامات رانندگی است.

در این مطلب ما سعی کرده ایم در مورد محل آزمون آیین نامه کاشان صحبت کنیم و اطلاعاتی پیرامون آن به شما داوطلب گرامی بدهیم. پس با ما همراه باشید.

شما می توانید با شرکت در کلاس های رانندگی و با تمرین و تکرار بر رانندگی و بر قوانین جاده تسلط پیدا کرده، البته قبل از هر چیز انتخاب بهترین آموزشگاه های رانندگی در کاشان که دارای مربیان با تجربه و با حوصله ای باشد می تواند برای شما در امر یادگیری موثر نیز باشد.

در واقع هر کسی که تجربه ی رانندگی دارد به شما توصیه خواهد کرد که بهتر و آهسته تر یاد بگیرید اما خوب برانید.

مدارک لازم برای ثبت نام در آموزشگاه های رانندگی در کاشان

  • ۱۸ سال تمام به بالا
  • شناسنامه جدید و یا کارت ملی (اصل و کپی)
  • ۸ عدد عکس ۳*۴
  • تاییدیه پزشک و چشم پزشک
  • کارت معافیت یا اشتغال به تحصیل دانشجویی یا مدرک وضعیت خدمت سربازی برای پسران

مرحله اول: کلاس های تئوری رانندگی در آموزشگاه های رانندگی کاشان

بعد ازثبت نام اولین کلاس، آموزش کتاب آیین نامه است که شامل ۶ جلسه ی ۲ ساعته است.

۴ جلسه ی کتاب آیین نامه مربوط به قوانین و فصل های اول کتاب است. ۲ جلسه ی آخر درمورد موانع فنی خودرو توضیح داده می شود.

مرحله دوم: کلاس های عملی رانندگی در آموزشگاه های رانندگی کاشان

کلاس های عملی رانندگی نیز ۱۲ جلسه به مدت ۱۲ روز و هر جلسه ۲ ساعت توسط مربی مربوطه توضیح داده می شود.

حداقل ۲ جلسه از کلاس عملی باید در شب آموزش داده شود، تا فرد بتواند با میدان دید کم در تاریکی، شرایط رانندگی در تاریکی و چراغ آشنا گردد.

اگر در مواردی هنرجو در زمان مقرر در کلاس های عملی خود نتواند حضور داشته باشد، مربی وظیفه دارد از ابتدا تا انتهای ساعت کلاسی در آموزشگاه رانندگی حاضر باشد و خسارات غیبت متوجه هنرجو می شود و هنرجو باید به جای هر جلسه غیبت خود هزینه آن را پرداخت کرده و یک جلسه ی دیگر نوبت عملی شهری بگیرد.

مرحله سوم: پایان کلاس های رانندگی و دریافت گواهینامه

با به پایان رسیدن کلاس های رانندگی باید خود را برای شرکت در آزمون راهنمایی ورانندگی آماده کرده. شما در مرحله ی پایانی از کلاس رانندگی در کنار یک افسر راهنمایی و رانندگی نشسته و همه ی آن چیز هایی که آموزش دیده اید را در حیطه ی عمل نشان داده.

برای کسب موفقیت در این مرحله ی حساس و مهم باید آرامش خود را حفظ کرده و هیچ استرسی به خود راه ندهید.

از همین ابتدا بدانید که فقط افراد معدودی بار اول در حضور افسر، همه ی نکات را رعایت می کنند و موفق به دریافت گواهینامه می شوند. پس اگر به هر علتی رد شدید، نا امید نشوید و بار دیگر شرکت کنید و این بار بیشتر دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *