محل آزمون آیین نامه آمل

اگر می خواهید درباره ی محل آزمون آیین نامه آمل اطلاعاتی کسب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب که توسط سایت مرسی تست تهیه شده است را مطالعه فرمایید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

محل آزمون آیین نامه آمل

در مورد اینکه محل آزمون آیین نامه آمل کجا می باشد، باید بگوییم هر موقع که در دوره های آموزشی به آموزشگاه خود مراجعه می کنید، این سوال را از آن ها بپرسید.

آن ها به شما پاسخ خواهند داد که آزمون های آیین نامه را در چه محل هایی برگزار می کنند. مثلا ممکن است بگویند در همان آموزشگاه برگزار می شود و برای این آزمون ها سالن جدا تعبیه شده یا در همان کلاس های آموزشی برگزار می شود.

یا آدرس محل دیگری را به شما بدهند تا در آن مکان برای آزمون آیین نامه حضور پیدا کنید. برای مثال آدرس نزدیک ترین شهرک آزمایش، مدرسه، دانشگاه و یا مرکز فرهنگی نزدیک به آموزشگاه را بدهند.

اما شما هم به عنوان داوطلب آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی وظیفه خواهید داشت که علاوه بر دانستن محل برگزاری آزمون خود، با آمادگی بیشتری در این آزمون حاضر شوید.

برای کسب آمادگی راه های گوناگونی وجود دارد. یکی از این راه ها مطالعه ی منبع مهم یعنی کتاب آیین نامه می باشد، که به عنوان اولین منبع مطالعه برای آزمون آیین نامه مطرح می شود.

اما ممکن است هر داوطلب وقت و زمان کافی برای مطالعه ی این منبع مهم و در عین حال حجیم را نداشته باشد. از این رو می تواند به منابع دیگری روی آورد.

برای مثال از نمونه سوالات آیین نامه از آزمون های قبلی استفاده نماید. در هر آزمونی که در هر دوره برگزار می گردد، بسیاری از سوالات تکراری می باشد، از این رو مطالعه ی سوالات سال های قبل می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

ما لینک دانلود این سوالات را در همین بخش از سایت برای شما قرار داده ایم. تنها کاری که شما باید کنید این است که با مراجعه به این لینک و خرید بسته ی طلایی، لینک را دریافت کنید و نسبت به مطالعه ی آن اقدام فرمایید.

آن موقع متوجه می شوید که چقدر در میزان قبولی شما در آزمون آیین نامه تاثیر گذار می باشد. قیمتی که برای این بسته پیشنهاد شده است بسیار کم می باشد.

این حالت را در نظر بگیرید که شما بدون مطالعه ی این بسته در آزمون آیین نامه شرکت کنید و رد شوید. آیا می دانید هزینه های مجددی که باید برای کلاس های جبرانی و آزمون های مجدد می دهید چقدر می باشد؟ پس بهترین پیشنهاد تهیه ی همین بسته سوالات می باشد.

مدت زمان آزمون آیین نامه رانندگی آمل

مدت زمانی که داوطلبان برای پاسخ به سوالات در اختیار خواهند داشت، ۲۰ دقیقه می باشد. هنرجویان در این مدت باید به ۲۶ سوال از ۳۰ سوال آزمون آیین نامه پاسخ درست داده تا قبول شوند.

چند نکته ی مهم در آزمون رانندگی آمل

  • دقت کنید که حتماً دو ساعت قبل از امتحان در آن محل برگزاری آزمون آیین نامه حضور داشته باشید.
  • از بردن هرگونه کتاب، جزوه و هر دست ‌نوشته ‌ای جدا خودداری کنید.
  • دو عدد خودکار در رنگی که برایتان مشخص کرده‌ اند به همراه خود داشته باشید.
  • به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی می باشد.
  • از همراه داشتن گوشی موبایل و هر وسیله الکترونیکی که به جنبه تقلب برداشت شود، خودداری کنید.
  • توجه داشته باشید که در امتحان آیین نامه رانندگی اصلی، به هیچ عنوان امکان تقلب وجود نخواهد داشت. زیرا سوالات شامل چندین دسته می باشند، به همین ترتیب سوالات هیچ یک از افراد حاضر در سالن با یکدیگر یکسان نمی باشد.

قبولی در آیین نامه رانندگی یکی از مراحل اولیه و اصلی برای گرفتن گواهینامه رانندگی می باشد. این مرحله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

زیرا داوطلبان را با قوانین راهنمایی و رانندگی، اجزای مختلف یک خودرو، اقدامات اولیه در زمان وقوع تصادف و چک کردن بخش ‌های مختلف خودرو پیش از حرکت را آموزش داده.

شرایط و مدارک لازم جهت اخذ گواهینامه رانندگی پایه سه در آمل

  • دارا بودن سن ۱۸ سال تمام برای آقایان و خانم ها
  • دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای افراد با سواد
  • دارا بودن ۳۰ سال سن تمام برای افراد بی سواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *