محل آزمون آیین نامه سبزوار

اگر به دنبال محل آزمون آیین نامه سبزوار می گردید، ما این مطلب را پیرامون همین سوال شما تهیه کرده ایم. پس با مرسی تست همراه باشید.

محل آزمون آیین نامه سبزوار

در مورد پاسخ به سوال محل آزمون آیین نامه سبزوار کجا می باشد؟ باید بگوییم که هر آموزشگاهی محل خاصی را جهت برگزاری جلسات آزمون آیین نامه ی خود در نظر می گیرد.

برای مثال ممکن است آموزشگاهی از محیط های خود آموزشگاه برای برگزاری آزمون ها استفاده نمایید و آموزشگاه دیگر از مکان های مشابه نظیر شهرک های آزمایش، مراکز فرهنگی و … بهره ببرد.

از این رو فرقی نمی کند این آزمون در چه محلی برگزار می شود. مهم آمادگی شما برای شرکت در آزمون آیین نامه می باشد که باعث موفقیت شما شود.

یکی از راه های افزایش شانس موفقیت خود، استفاده از نمونه سوالات آیین نامه تهیه شده در مرسی تست می باشد. لینک دانلود این سوالات برای خرید و استفاده ی شما داوطلبان قرار داده شده است. کافی است به این لینک مراجعه فرمایید.

هم چنین در جدول زیر ما لیست کاملی از آموزشگاه های رانندگی در سبزورار فراهم کرده ایم. اگر شما داوطلب اخذ گواهینامه ی راهنمایی و رانندگی قبلا در یکی از این آموزشگاه ها ثبت نام کرده اید، پس در رفت و آمد خود به این محل ها مشکلی نخواهید داشت.

اگر محل آموزشگاه، مکان برگزاری آزمون آیین نامه باشد، پس به راحتی می توانید به آن جا بروید. هم چنین این لیست برای داوطلبان جدیدی که تازه می خواهند در آموزشگاه ها ثبت نام کنند بسیار کمک کننده می باشد.

سعی کنید این نکته را در نظر داشته باشید: نزدیک ترین آموزشگاه به محل زندگی خود را انتخاب کنید تا برای شرکت در دوره های آموزشی دچار مشکل نشوید‌ و به راحتی در این مکان ها حضور پیدا کنید.

ردیف نام آموزشگاه نوع گواهینامه آدرس نام شهر
۱ آریا پایه ۳ میدان شهدا خ جهاد کشاورزی، جنب جهاد ۴ سبزوار
۲ اسرار پایه ۳ بلوار بوتان گاز، روبروی ایران خودرو سبزوار
۳ بیهق پایه ۳ آخر خ عظیمیان سبزوار
۴ راهنما پایه ۳ ۳۰ متری هویزه، ۴ راه بنیاد شهید سبزوار
۵ سروش پایه ۳ خ علامه طباطبائی، جنب اداره بازرگانی سبزوار
۶ مدرس پایه ۳ شهرک صنعتی خاوران، روبروی بوتان گاز سبزوار
۷ ملت پایه ۳ ۴ راه دانشگاه خ رازی، ۲۰ متری فقیه سبزوار
۸ نقاب پایه ۳ عطاملک جوینی، نرسیده به میدان بسیج سبزوار
۹ مهر پایه ۳ پایین تر از میدان ارشاد بلوار صنعت سبزوار

مربی آموزش رانندگی در سبزوار کیست؟

مربی رانندگی شخصی است آموزش دیده و ماهر در امر تعلیم رانندگی که فنون، قوانین و مقررات و اصول ایمنی مربوط به رانندگی صحیح را برای کسب مهارت های لازم به هنرآموز آموزش بدهد.

مربی رانندگی به افراد آموزش می دهد که چگونه ایمن رانندگی کنند. هم چنین مهارت های لازم برای گذراندن موفق آزمون رانندگی را نیز به آن ها آموزش داده.

زن یا مرد بودن، با سوادی یا کم سوادی، میزان معلومات عمومی، سن و … هر یک به نوبه خود از عوامل تأثیرگذار و تعیین کننده در تنظیم مراحل و مدت زمان آموزش هنرجو است.

هم چنین انتخاب زمان و مکان مناسب برای آموزش، برنامه ریزی دقیق و شناخت کافی از استعدادها و روحیات هنرجو، از دیگر عواملی می باشند که در آموزش تأثیر به سزایی خواهد داشت.

مربی رانندگی از ماشین های مخصوص آموزش رانندگی با دو ترمز و کلاچ استفاده می کند و رانندگی شاگردان را به وسیله آن، برای جلوگیری از تصادفات احتمالی، کنترل کرده.

مربی رانندگی در شروع آموزش شاگرد خود را به خیابان های خلوت برده. به مرور که پیشرفت کرد، او را به مکان های شلوغ تر و سخت تر خواهد برد. وقتی احساس کند هنرجو آماده است، او را برای انجام امتحان رانندگی می فرستد.

مزایا و معایب شغل آموزشگاه رانندگی در سبزوار

  • درآمد نسبتا خوبی دارد
  • شغل مدیریتی است (یعنی پرسنل کار میکنند و شما درآمد کسب می کنید)
  • نیاز به سرمایه اولیه چندانی دارد (البته جدا از هزینه های اجاره ملک آموزشی و نسبت به هدف نهایی و وسعت کار متغییر می باشد)

و اما معایب آن:

  • مسئولیت زیاد و احتمال خطراتی مانند تصادفات و…
  • نیاز به ملک اختصاصی برای برگزاری کلاس آموزشی
  • اخذ مجوز کمی دشوار است (شرایط و امکانات لازم باید تهیه شود)
  • نیاز به چندین خودروی آموزشی و مربی تعلیم(نسبت به جمعیت شهرها این تعداد متغیر است)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *