دانلود رایگان کتاب چراغ سبز راهنمایی رانندگی pdf

دانلود رایگان کتاب چراغ سبز راهنمایی رانندگی pdf یکی از راهکار ها برای تسلط بر آیین نامه در هر زمان و مکانی می باشد. داوطلبین اخذ گواهینامه برای قبولی صد در صدی در آزمون آیین نامه از هر منبع معتبر و راهکاری که بتواند آن ها را به موفقیت در این آزمون نزدیک بنماید استفاده می کنند.

از این رو سایت مرسی تست قصد دارد در این جا به ارائه توضیحات لازم درباره آن و بررسی همه جانبه این کتاب بپردازد.

دانلود رایگان کتاب چراغ سبز راهنمایی رانندگی pdf

علاوه بر خواندن کتاب آیین نامه و یا خواندن مطالب و جزواتی که در سایت های اینترنتی وجود دارد. داوطلبین اخذ گواهینامه می توانند کتاب مذکور را دانلود کرده و مطالعه نمایند.

تا مطالب را در هرکجا که هستند و در هر زمانی از طریق پاسخ دادن به آزمون های اپلیکیشن در ذهن خود تثبیت نمایند. و اشکالات خود را با خواندن پاسخ های صحیح سوال در برنامه رفع نمایند.

این کتاب که نوشته آقای سعید صداقتی افخمی می باشد شامل تدریس کتاب آیین نامه، ذکر نکات کلیدی و 1000 تست همراه با پاسخ می باشد.

برای دانلود این کتاب کافیست تا در مرورگر خود دانلود پی دی اف کتاب چراغ سبز را سرچ نمایید. نتایج جستجو تعداد زیادی از سایت هایی می باشد که با دانلود مستقیم می توانید کتاب مورد نظر را دانلود کنید.

اما بعد از آشنایی با این کتاب نکته ای که قابل اهمیت می باشد این است که قبل از دانلود با مزایا و معایب آن که در این جا ذکر نموده ایم آشنا شوید.

مزایای دانلود کتاب چراغ سبز

  • دسترسی داشتن به سوالات و پاسخ آن ها در هر شرایط زمانی و مکانی
  • قابل حمل بودن آن
  • همراه بودن آن در مواقعی که جزوات و یا کتاب را فراموش کرده اند.
  • سبک و کم حجم بودن فایل

معایب دانلود کتاب چراغ سبز

علاوه بر مزایایی که برای این کتاب ذکر شد باید به طور منطقی به بررسی معایب آن نیز پرداخت. اولین ایرادی که به آن وارد است بحث به روز نبودن آن می باشد این کتاب یک بار و بر اساس کتاب آیین نامه ی همان سال نوشته شده است.

اما همانطور که می دانید کتاب آیین نامه ممکن است به لحاظ قوانین و مقررات دچار ویرایشاتی بشود و یا مطالب و فصل های جدیدی به آن اضافه گردد.

دروس و سوالاتی که در این کتاب نگارش یافته اند امکان به روز شدن در زمان طولانی را دارند و از آنجایی که امتحان آیین نامه به تعداد دفعات بالا گرفته می شود و به روز بودن اطلاعات برای آن الزامی است. شما باید در حین دانلود کردن این برنامه این عیب را هم در نظر داشته باشید.

دومین عیبی که می توانیم برای آن بر شماریم این است که شما برای پاسخ دادن به تست های کتاب باید کاغذ و قلمی با خود به همراه داشته باشید تا بتوانید پاسخ های خود را یادداشت نمایید و بعد از آزمون و جواب ها را چک نمایید.

از این رو نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که شما ممکن در مکان و یا شرایطی باشید که این امکان برای شما فراهم نباشد.

راهی که می توانیم جلوی پای شما بگذاریم که هم موفقیت در آزمون را برای شما به همراه داشته باشد و هم به روز و معتبر باشد. خرید بسته کامل نمونه سوالات آیین نامه از سایت مرسی تست می باشد.

پی دی اف یا نرم افزار کتاب چراغ سبز

کتاب چراغ سبز راهنمایی و رانندگی هم به صورت فیزیکی، هم به صورت فایل پی دی اف و هم به صورت نرم افزار قابل نصب بر روی تلفن های همراه طراحی شده است.

این نرم افزار نیز برنامه ایست قابل نصب برای تلفن های همراه که شامل 1000 تست در 51 آزمون می باشد که داوطلبین اخذ گواهینامه می توانند برای دسترسی به نمونه سوالات و آزمون های آیین نامه آن را برروی موبایل خود نصب نمایند.

پی دی اف کتاب چراغ سبز در سایت مرسی تست

سایت مرسی تست همواره به دنبال بهترین روش های یادگیری مطالب کتاب آیین نامه و کسب موفقیت داوطلبان اخذ گواهینامه بوده است.

از این رو علاوه بر پاسخ دادن به انواع سوالات داوطلبین اخذ گواهینامه در صدد برآمده است تا موفقیت حتمی را از آن، آن ها نماید.

اما نکته قابل توجه این است که دانلود پی دی اف کتابی که این بخش را به آن اختصاص داده ایم از نظر کارشناسان سایت مرسی تست جز بهترین راه ها نمی باشد.

بنابراین آن ها پی دی افی بر این مبنا را برای دانلود قرار نداده اند. و به جای با تهیه بسته سوالات آیین نامه کلید موفقیت در آزمون آیین نامه را برای داوطلبین اخذ گواهینامه فراهم آورده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *