تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین

ما قصد داریم این مطلب را اختصاص دهیم به تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین، پس در ادامه ی این مطلب از سایت مرسی تست با ما همراه باشید.

معرفی تابلو پایان محدوده‌ توقف ممنوع در ساعات معین

تابلوی پایان محدوده‌ی توقف ممنوع در ساعات معین یکی از تابلو های اخباری و آگاهی دهنده می باشد که ممکن است بسیار در خیابان ها و جاده ها دیده باشید.

قبل از اینکه در مورد تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین صحبت کنیم، ابتدا به معرفی تابلو محدوده توقف ممنوع در ساعات معین می پردازیم.

هدفی که می توان برای نصب تابلو محدوده توقف ممنوع در ساعات معین گفت، جلوگیری از توقف خودرو ها در مناطقی می باشد که در ساعات خاصی بنا به دلایلی از جمله ترافیک های سنگین یا … ، مشکلاتی را ایجاد می کند.

از این رو هر راننده ای که تابلو محدوده توقف ممنوع در ساعات معین را می بیند باید به محدوده ی ساعت نوشته شده روی این تابلو توجه کند. در صورتی که در آن محدوده ساعت بود، اجازه ی توقف در آن مکان را نخواهد داشت.

از این رو با ممنوع شدن توقف و پارک در آن محدوده و ساعات، احتمال جریمه شدن برای راننده وجود ندارد. تصویر این تابلو را می توانید در زیر ببینید.

یکی از هدف هایی که برای نصب تابلو محدوده توقف ممنوع در ساعات معین می توان گفت، حفظ نظم و امنیت در راه ها می باشد. البته باعث جلوگیری از ترافیک های نا منظم، جلوگیری از کندی حرکت خودرو ها، ایجاد نظم در حرکت و تردد، جلوگیری از ایجاد تصادفات و بروز دیگر مشکلات می شود. از این رو بسیار باید به این تابلو توجه کرد.

اکنون در مورد تابلوی پایان محدوده‌ی توقف ممنوع در ساعات معین می توان گفت، که به معنای پایان محدوده ای است که در آن توقف خودرو ها ممنوع اعلام شده بود. این تابلو در مکان هایی که تردد در ساعات خاص بسیار زیاد می باشد، مشاهده می شود.

شما تصویر این تابلو را در زیر می توانید ببینید:

تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین

ما در زیر به برخی از دلایل نصب تابلوی پایان محدوده‌ی توقف ممنوع در ساعات معین پرداخته ایم، که با هم آن ها را مرور می کنیم.

دلایل نصب این تابلو چه می باشد؟

جلوگیری از توقف خودروها: در مناطقی که در ساعات خاصی از شبانه روز به دلیل تردد زیاد خودروها، ترافیک های سنگین ایجاد می شود، این تابلو بسیار کاربرد دارد.

کنترل ترافیک: تابلوی پایان محدوده‌ی توقف ممنوع در ساعات معین و مخصوصا در مناطق شلوغ شهری به عنوان یک روش برای کنترل ترافیک است.

حفظ ایمنی: استفاده از تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین باعث حفظ ایمنی رانندگان و عابران پیاده در این مناطق می شود.

رعایت مقررات: این تابلو به عنوان یک تابلوی مهم راهنمایی و رانندگی، به رعایت مقررات ترافیکی توسط رانندگان کمک بسیاری می کند.

از این رو نصب تابلوی پایان محدوده‌ی توقف ممنوع در ساعات معین به عنوان یک تابلوی مهم در مناطق شلوغ شهری با ترافیک های زیاد می باشد.

اکنون که با این تابلو آشنا شدید و کاربرد آن را دانستید، می خواهیم به معرفی نمونه سوالات آیین نامه این تابلو ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

سوال ۱ – مفهوم تابلوی زیر چه می باشد؟

تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین

  1. تابلو محدوده توقف ممنوع در ساعات معین
  2. تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین
  3. تابلو محدوده توقف ممنوع در شبانه روز
  4. تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در شبانه روز

پاسخ صحیح گزینه ی ۲

سوال ۲ – نام تابلوی زیر چه می باشد؟

  1. تابلو محدوده توقف ممنوع در ساعات معین
  2. تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در ساعات معین
  3. تابلو محدوده توقف ممنوع در شبانه روز
  4. تابلو پایان محدوده توقف ممنوع در شبانه روز

پاسخ صحیح گزینه ی ۱

سوال ۳ – کدام یک از گزینه های زیر از هدف های نصب تابلوی پایان محدوده‌ی توقف ممنوع در ساعات معین می باشد؟

  1. کنترل ترافیک می باشد
  2. رعایت قوانین و مقررات می باشد
  3. جلوگیری از توقف خودرو ها می باشد
  4. تمام موارد بالا صحیح می باشد

پاسخ صحیح گزینه ی ۴

به شما پیشنهاد می کنیم بسته طلایی تهیه در این سایت را خریداری و نسبت به مطالعه ی آن اقدام فرمایید. چرا که تمام سوالات آیین نامه از آزمون های قبلی در این پکیج موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *