امتحان گرفتن از خودم ایین نامه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که با امتحان گرفتن از خودم ایین نامه را می توانم صد در صد قبول شوم.

سوالی که برای اکثر هنرجویان ایجاد می شود این است که چگونه می توانند برای بار اول شرکت در آزمون آیین نامه در این امتحان قبول شوند.

با توجه به طولانی بودن کتاب آیین نامه و زمان اندک برای مطالعه ی این کتاب قطور باید فکری کرد تا بتوان در کم ترین زمان ممکن در امتحان آیین نامه نمره ی قبولی کسب کرد. برای این کار مرسی تست روشی را به شما معرفی خواهد کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید از پس این آزمون سخت برآیید.

استفاده از تست های آزمون آیین نامه

سایت مرسی تست با تهیه ی مهم ترین و پرتکرار ترین نمونه سوالات آیین نامه، به شما هنرجویان عزیز این تضمین را می دهد که در آزمون نهایی صد در صد نمره ی قبولی کسب می کنید.

هر داوطلبی که برای دریافت گوهینامه ثبت نام می کند، قطعا کتاب آیین نامه را با دقت مطالعه می کند. هم چنین تمام علائم راهنمایی و رانندگی موجود در این کتاب را به ذهن خود می سپارد، اما بعد از قبولی در آزمون و گذشت اندک زمان کوتاهی تمام این مطالب از ذهن پاک می شود.

شما برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در امتحان نهایی آیین نامه، سعی کنید در ابتدا منبع مهم و کامل این آزمون یعنی کتاب آیین نامه را مطالعه فرمایید. گاهی أوقات جزواتی توسط مربیان آموزشگاه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که مطالعه ی آن ها نیز در کنار منبع اصلی خالی از لطف نیست.

این را هم بدانید که تنها خواندن این مطالب کافی نیست، بهتر است از نمونه سوالات تهیه شده در این زمینه نیز استفاده کنید، این سوالات که از آزمون های قبلی و سال های قبل می باشد می تواند شما را با تست های پرتکرار آشنا کند و ضعف شما در یک مبحث را آشکار کند و شما در صدد رفع آن برآیید.

یک راه کسب آمادگی لازم جهت شرکت بر سر جلسه ی آزمون امتحان گرفتن از خودم ایین نامه است. به عبارت دیگر سعی کنید محیط آزمون را برای خود شبیه سازی کنید و از خودتان امتحان بگیرید. این کار نه تنها آمادگی شما را جهت شرکت در آزمون افزایش می دهد بلکه استرس شما هنگام حضور در جلسه ی آزمون را نیز کاهش می هد.

اهمیت تمرین سوالات آیین نامه چیست؟

اولین گام جهت یک رانندگی ایمن، دانستن قوانین و مقررات و عمل کردن به آن هاست. شناخت این گونه قوانین و مقررات باعث ایجاد نظم میان رانندگان در حال تردد در خیابان ها می شود و از این رو از وقوع حوادث تا حدی جلوگیری می کند.

برای مثال فرض کنید دو راننده بر سر یک چهار راه قصد دارند به صورت همزمان عبور کنند، اگر این دو راننده قوانین مربوط به حق تقدم را ندانند و از آن ها استفاده نکنند قطعا باعث تصادف خواهد شد و خسارات جبران ناپذیری وارد گردد.

یا برای یک مثال دیگر در نظر بگیرید در یک خیابانی که دارای خط کشی ممتد است، یک راننده بدون اطلاع از مفهوم این خط کشی، از روی آن عبور می کند. در این صورت ممکن است راننده ی آن خودرو با تمام سرنشینان آن دچار تصادف شده و خسارات جبران ناپذیری به آن ها وارد گردد.

رانندگانی که مفهوم تابلوها، سرعت های مجاز در شرایط آب وهوایی مختلف، روش های صحیح سبقت گرفتن، مفهوم چراغ ها و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را نداند، نه تنها جان خود بلکه جان سایر رانندگان را نیز به خطر می اندازد.

چقدر تست ها را تمرین کنم و چگونه امتحان گرفتن از خودم ایین نامه را قبول شوم؟

بهتر از از تقریبا دو هفته قبل از امتحان اصلی آیین نامه، روزانه دو یا سه بار از خودتان آزمون بگیرید و بعد از آن پاسخ های صحیح را بررسی کنید و با میزان پیشرفت خود در آزمون های بعدی را بسنجید.

بعضی از داوطلبان تنها جواب های صحیح را به خاطر می سپارند اما به شما توصیه می کنیم که بقیه ی گزینه ها را نیز مطالعه کنید تا زمانی که گزینه های بسیار شبیه به هم بود دچار سردگمی و اشتباه نشوید.

سعی کنید نکات مهم را یادداشت کنید و در روز امتحان تنها همین نکات را مطالعه کنید تا برای شما یادآوری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *