نمونه سوالات آیین نامه ویژه لودر

تیم حرفه ای مرسی تست این بار قصد دارد فایل جامعی از نمونه سوالات آیین نامه ویژه لودر را در اختیار شما متقاضی گرامی قرار دهد.

مقدمه گواهینامه ویژه لودر

امروزه پیشرفت تکنولوژي باعث اختراع ماشین آلات مختلفی در زمینه های کشاورزی، عمرانی، ساختمانی و صنعتی شده است. هر کدام از این وسایل کاربردهای گوناگونی دارند که زندگی را برای ما راحت ساخته اند. اما قبل از اینکه از این وسایل استفاده کنیم باید نحوه ی صحیح کار با آن ها آموزش ببینیم.

استفاده از این ماشین آلات متفاوت تر از استفاده از خودروها و سواری های معمولی است. از این رو باید دانش و مهارت های خاصی را یاد بگیریم. زیرا استفاده ی نادرست از این وسایل ممکن است به جان و مال افراد آسیب وارد کند. خب حالا این مدرک خاص که نشان گر اعطای این مهارت به افراد می باشد را گواهینامه ویژه می گویند.

نحوه ی ثبت نام گواهینامه ویژه

در بخشی از این مطلب، درباره ی چگونگی ثبت نام گواهینامه ویژه لودر صحبت خواهیم کرد تا بگوییم داوطلب دریافت این مدرک باید چه مراحلی را بگذراند و چه کارهایی انجام دهد. مراحل دریافت گواهینامه ویژه لودر به ترتیب زیر می باشد:

برای شروع، داوطلب باید به آموزشگاه مورد نظر مراجعه کرده و پس از ثبت نام در کلاس های آموزشی شرکت نماید. این کلاس ها شامل ۱۰ جلسه کلاس است کخ ۵ جلسه ی آن آیین نامه و ۵ جلسه ی دیگر عملی است. البته تعداد جلسات عملی بسته به نظر خود داوطلب قابل افزایش است.

بعد از آن باید در آزمون مقدماتی شرکت کرده و پذیرفته شود و کلاس های مهرات های رانندگی را پشت سر بگذارد.

سپس داوطلب در آزمون های راهنمایی و رانندگی شرکت میکند و منتظر صدور کارتکس گواهینامه ویژه می ماند. در واقع این کارتکس همان فرم درخواست گواهینامه ویژه است.

وقتی داوطلب در آزمون مهارت راهنمایی و رانندگی نمره ی قابل قبولی را دریافت کرد، گواهینامه ی وی صادر خواهد شد.

نمونه سوالات گواهی نامه ویژه لودر

نمونه سوالاتی که در این سایت قرار داده شده شامل بروز ترین و جدیدترین سوالات موجود می باشد که ویژه لودر طراحی شده. شما با تهیه و خواندن این بسته طلایی خواهید توانست به راحتی به تمامی سوالات پاسخ دهید و تمام مراحل را پشت سر بگذارید.

قبل از تهیه ی این بسته، هزینه ی آن را از طریق درگاه های موجود در سایت پرداخت کنید تا لینک دانلود فایل pdf برای شما قابل نمایش شود. این سوالات روی تمام پلت فرم های موجود قابل مشاهده است.

سوالات متداول آیین نامه ویژه لودر:

این نمونه سوالاتی که خریداری میکنیم برای کدام دسته از گواهینامه ها مناسب است؟

برای تمامی گواهینامه های ویژه اعم از ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، عمرانی و صنعتی قابل استفاده است. برای مثال تعدادی از وسایل شامل تراکتور، غلطک، بیل ماکنیکی، جرثقیل، لیفتراک، بابکت، گریدر و لودر می باشد.

چگونه آیین نامه ویژه لودر را دریافت کنیم؟

بعد از اینکه در آموزشگاه مربوطه ثبت نام کردید و دوره های مربوطه را پشت سر گذاشتید، دو آزمون برای شما در نظر گرفته می شود. که اولین شامل آزمون آیین نامه و دومی شامل آزمون عملی می باشد. شما باید نمره ی قابل قبولی کسب کنید تا این گواهینامه به شما اعطا گردد.

در کدام آموزگاه می توانیم این آیین نامه ویژه لودر را دریافت کنیم؟

با توجه به اینکه تمامی آموزشگاه ها این خدمت را ارائه نمی دهند، باید آموزشگاهی که مجوز این گواهینامه را داراست در شهر یا استان خود پیدا کرده و سپس مابقی مراحل را پگیری کنید.

استفاده از این گواهینامه چه مزیت های را برای ما دارد ؟

با توجه به اینکه استفاده از ماشین آلات نیازمند مهارت و تخصص خاصی است، داشتن این گواهینامه این اطمینان را به کارفرما می دهد که شما قواعد و أصول را می دانید و نکات ایمنی را رعایت می کنید. از این رو خطرات کمتری را به سایرین وارد می سازید.

چه مدارکی برای ثبت نام گواهینامه ویژه با خود ببریم؟

این مدارک با سایر گواهینامه های مشابه می باشد. از جمله اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی و چند قطعه عکس ۴*۳

چگونه می توانیم نمره ی قبولی در آزمون آیین نامه لودر را دریافت کنیم؟

ما به شما این تضمین را می دهیم که در این آزمون صددرصد قبول هستید. شما با تیم حرفه ای و دلسوز روبرو هستید که برای تهیه ی این بسته تلاش زیادی کرده است. کافی است با پرداخت هزینه ای ناچیز این فایل نمونه سوالات آیین نامه ویژه لودر را تهیه و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *