نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی

در ادامه ی مطالب سایت مرسی تست٬ نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی برای شما داوطلب گرامی قرار داده شده که با مطالعه ی این سوالات بتوانید در آزمون گواهینامه ویژه بیل مکانیکی نمره ی قابل قبولی را کسب کنید.

گواهینامه ویژه بیل مکانیکی

گروهی از ماشین آلات کشاورزی٬ صنعتی٬ ساختمانی و یا عمرانی وجود دارند که برای استفاده از آن ها باید دانش خاصی را آموزش ببینید. این آموزش در قالب گواهینامه ویژه به شما اعطا می گردد که شامل قبولی شما در دو آزمون می باشد.

اولین آزمون٬ آیین نامه کتبی و دومین٬ آزمون عملی ماشین آلات می باشد. یکی از این ماشین های عمرانی بیل مکانیکی می باشد که در ادامه ی این مطالب با نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

تعریف گواهینامه ویژه

برای استفاده و به کارگیری هر کدام از ماشین آلات عمرانی به خصوص بیل مکانیکی نمی توان به گواهینامه های پایه یک یا پایه سه اکتفا کرد٬ زیرا این ماشین ها امکانات و توانایی های متمایزتری دارند که شما باید دانش کافی برای استفاده از اینگونه ماشین آلات را داشته باشید.

دلیل دریافت گواهینامه ویژه بیل مکانیکی

برای رانندگی با بیل مکانیکی٬ شما باید این اطمینان را به کارفرمای خود بدهید که اصول و قواعد دستگاه را رعایت می کنید و مهارت کافی را در برخورد با این دستگاه دارا هستید٬ در نتیجه خطر کمتری شما و دیگران را تهدید می کند و آسیب کمتری به دستگاه و محیط کار وارد می شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت گواهی نامه ویژه بیل مکانیکی

با توجه به اینکه تمامی آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی مجوز اعطای گواهینامه ی ویژه بیل مکانیکی را ندارند٬ شما باید ابتدا آموزشگاه مربوطه در شهر یا استان خود را پیدا کرده که این خدمت را ارائه دهد. سپس با در دست داشتن مدارک هویتی٬ شامل اصل و کپی شناسنامه٬ اصل و کپی کارت ملی و تعدادی عکس ۴*۳ به آموزشگاه مورد نظر مراجعه کرده و ثبت نام کنید. تعداد عکس ممکن است در هر آموزشگاه متفاوت باشد و هزینه ی ثبت نام بسته به آموزشگاه متغییر می باشد.

شرایط دریافت گواهی نامه ویژه بیل مکانیکی

در این بخش از مطالب قصد داریم به چند مورد از مهم ترین شرایط لازم برای دریافت گواهینامه ویژه بیل مکانیکی بپردازیم:

  • حضور کامل متقاضی در آموزشگاه در تمام مراحل آموزش
  • داشتن شرط سنی لازم برای متقاضی یعنی حداقل ۲۰ سال تمام
  • مدرک مربوطه به تعیین تکلیف درباره وضعیت نظام وظیفه
  • داشتن سلامت کامل جسمی و روانی و مورد تایید از مراجع پزشکی ذی صلاح
  • قبولی متقاضی در آزمون های نظری و عملی آموزشگاه
  • دارا بودن گواهینامه پایه یک برای متقاضی برای وسایلی که سرعت آنها بیشتر از ۳۰ کیلومتر بر ساعت است

جدیدترین نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی

اگر در سطح اینترنت به دنبال کتاب یا سوالات گواهینامه ویژه بیل مکانیکی می گردید باید خدمتتان عرض کنم که چنین کتاب یا سوالاتی وجود ندارد در واقع اکثر کتاب هایی که ارائه شده همان کتاب پایه سه می باشد و همچنین سوالات هم با سوالات دیگر پایه ها یکسان می باشد.

ما در سایت مرسی تست کامل ترین سوالات را برای گواهینامه ویژه بیل مکانیکی برای شما تهیه کرده ایم. هم مانند نمونه سوالات آیین نامه پایه یک٬ پایه دو و سایر گواهینامه های رانندگی. این نمونه سوالات که برای آیین نامه ویژه بیل مکانیکی ارائه شده جز جدیدترین سوالات آیین نامه است که به شما کمک می کند به راحتی در این امتحان پیروز شوید.

برای دانلود و خرید نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی با زدن دکمه ی اینجا بزن دانلود کن در بالا به درگاه پرداخت آنلاین ما منتقل می شوید و بعد از پرداخت هزینه ی مربوطه لینک دانلود نمونه سوالات برای شما نمایش داده می شود.

این نمونه سوالات به صورت یک فایل pdf تهیه شده است که در تمامی رسانه ها از جمله گوشی٬ تبلت و همچنین لپ تاپ و کامپیوتر قابل مشاهده است. شما با مطالعه ی این سوالات به نتیجه ی مطلوبی خواهید رسید.

قبل از آن می توانید تعدادی از سوالات را به صورت رایگان در تصاویر زیر مشاهده فرمایید. این تصاویر تنها بخشی از صدها سوال می باشد که به شما کمک می کند در این آزمون قبول شوید. فایل کامل دانلود از طریق لینک قرار داده شده در بالای همین مطالب قابل دسترس است.

تصویر نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی

نمونه سوالات آیین نامه ویژه بیل مکانیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *