نرم افزار سوالات آیین نامه

سایت مرسی تست، آماده ی معرفی بهترین نرم افزار سوالات آیین نامه به شما داوطلب گرامی خواهد بود.

معرفی نرم افزار سوالات آیین نامه

میدانیم که همه ی شما داوطلبان گرامی دوست دارید که در اولین آزمون راهنمایی و رانندگی٬ نمره ی قابل قبولی کسب کنید. به همین دلیل نرم افزار سوالات آیین نامه در جهت راحتی شما داوطلبان فراهم گردیده است تا با فراگیری هرچه سریع تر و راحت تر قوانین و مقررات و آماده سازی شما در آزمون اصلی شاهد دریافت گواهینامه رانندگی باشید.

اکثر این نرم افزارها از چندین بخش تشکیل شده است که از جمله مهم ترین آنها بخش آموزش٬ بخش آزمون و بخش گزارشات می باشد. داشتن امکانات ویژه٬ ظاهر کاربر پسند و سادگی کار با آن ها از جمله مواردی است که این نرم افزارها را در مقایسه با کتاب جذاب تر کرده است.

داشتن قابلیت بروزرسانی٬ دریافت نسخه ی جدید با آخرین تغییرات به شما این امکان را می دهد که از جدیدترین آزمون ها بهره مند شوید.

چرا از نرم افزار سوالات آیین نامه به جای کتاب استفاده کنیم؟

جهت دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت. گاهی أوقات کمبود زمان٬ مشغله های فکری٬ کامل نبودن سوالات آیین نامه و جزوات باعث سردرگمی و عدم موفقیت شما می شود. از اینرو وجود نرم افزار سوالات آیین نامه می تواند حائز اهمیت باشد. این نرم افزار های جامع و کامل با ارائه ی خلاصه ی کتاب و آموزش های تصویری علامت ها و تابلو ها و معرفی آزمون های آزمایشی به شما کمک می کند تا مهارت های کافی در این زمینه پیدا کنید.

ویژگی های نرم افزار سوالات آیین نامه

از جمله ویژگی هایی که می توان برای اینگونه نرم افزار ها برشمرد شامل موارد زیر می باشد:

خلاصه ای از مطالب آیین نامه راهنمایی و رانندگی

تیم قوی که برای اینگونه نرم افزارها تلاش میکنند٬ خلاصه ای روان را در اختیار شما قرا می دهند تا شما بتوانید بدون استفاده از کتاب این مرحله ی دشوار را پشت سر بگذارید.

آزمون های طبقه بندی شده

وجود آزمون های مختلف از جمله دیگر مواردی است که این نرم افزارها را متمایز کرده است. این آزمون های در محیطی شبیه به آزمون های اصلی فراهم شده که امکان مشاهده ی نتیجه را بعد از هر آزمون برای شما فراهم می کند.

محاسبه ی سن داوطلب

هر داوطلبی که هنوز به سن دریافت گواهینامه نرسیده است و مشتاق است که بداند چه زمانی می تواند به آموزشگاه مراجعه کند می تواند از این قسمت محاسبه کند.

امنیت نرم افزار آیین نامه رانندگی

برخی از آگهی های فروش نمونه سوالات آیین نامه که در فضاهای مجازی یا برخی از سایت ها آمده است تقلبی است. از این رو که شما وجه را واریز کرده اید در حالی که از هیچ سوالی خبری نیست. استفاده از نرم افزارهای رایگان این مشکل را حل کرده است. بیشتر این نرم افزارها از امنیت بالایی برخودار بوده و شما می توانید به راحتی از کلیه ی امکانات آن استفاده فرمایید.

ارائه ی نکات کلیدی و مهم و صرفه جویی در وقت

مشغله های زندگی روزانه شاید به هر کسی اجازه ندهد که بتواند حجم عظیمی از کتاب را مطالعه کند. از این رو نرم افزار آیین نامه راهنمایی و رانندگی را اریه ی خلاصه ای از مطالب و نکات مهم شما را در شب امتحان آماده ی آزمون می کند.

آموزش های جذاب از تصاویر تابلوها

شاید خیلی از افراد برایشان سخت باشد که تابلو و علائم را به خاطر بسپارند. امام این کار شدنی است. فقط با تکرار آن ها. این کار را نرم افزار سوالات آیین نامه برای ما شدنی کرده است.

راحتی استفاده از برنامه آیین نامه رانندگی

کلیه ی مراحل نرم افزار از نصب گرفته تا استفاده از امکانات در هر زمان و هر مکانی که بخواهید برای شما فراهم شده.

معرفی نکات آزمون عملی

حتی آزمون های عملی شامل پارک دوبل٬ دور دو فرمان و … را نیز شامل می باشد.

شما می توانید بسته طلایی قبولی در آیین نامه راهنمایی و رانندگی را با قیمت استثنایی از لینک موجود در ابتدای همین صفحه دانلود فرمایید. قبولی شما را صددرصد تضمین میکنیم. این فایل pdf که پس از پرداخت در اختیار شما قرار داده می شود را تهیه کنید و با خیال راحت در آزمون شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *