محل آزمون آیین نامه مشهد

اگر می‌خواهید محل آزمون آیین نامه مشهد را بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم مطالب زیر از سایت مرسی تست را مطالعه فرمایید.

محل آزمون آیین نامه مشهد

یکی از مهمترین سوالات شرکت کنندگان دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی، آگاهی از محل آزمون آیین نامه می‌باشد. باید به شما بگوییم که محل آزمون آیین نامه در هر شهری در آموزشگاه‌های مربوطه برگزار می‌گردد.

گاهی اوقات ممکن است این آزمون‌ها در شهرک‌های آزمایش نیز قابل برگزار باشد، اما بهتر است قبل از شرکت در آزمون از محل برگزاری آن از آموزشگاه خود سوال فرمایید و مطمئن شوید.

ساعت برگزاری امتحان رانندگی

برای اطلاع از ساعت و نحوه برگزاری امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی بهتر است که با آموزشگاه مربوطه تماس حاصل فرمایید و از این ساعات اطلاع یابید. زیرا برای برگزاری آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی زمان خاصی را نمی‌توان نام برد و بسته به نوع آموزشگاه فرق خواهد داشت.

همچنین روز برگزاری آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیز بسته به نوع آموزشگاه دارد. برای مثال ممکن است برخی از آموزشگاه‌ها یک روز در هفته و برخی دیگر دو روز در هفته این آزمون‌ها را برگزار کنند و ساعات آنها با یکدیگر متفاوت باشد. پس بهترین راه کسب این اطلاعات، آگاه شدن از آموزشگاهی است که در آن شرکت می‌کنید.

زندگی در جامعه امروزی چالش‌های مخصوص به خود را دارد و یکی از دغدغه‌هایی که هر فردی در این جامعه دارد، گرفتن گواهینامه و قبولی در آزمون آیین نامه می‌باشد.

می‌توان گفت امتحان آیین نامه راهنمای و رانندگی از دو بخش تشکیل شده است بخش تئوری و بخش عملی.

امتحان آیین نامه تئوری که توسط آموزشگاه در پایان جلسات آموزشی از هنرجویان گرفته می‌شود و با کسب نمره قبولی در این امتحان داوطلبان می‌توانند در فرایند بعدی یعنی امتحان عملی یا شهری شرکت کنند.

منبعی که برای امتحان تئوری آیین نامه راهنمایی و رانندگی معرفی می‌گردد، کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی است که دارای حجم بسیار زیادی است و برخی از هنرجویان این کتاب را در روزهای پایانی و قبل از امتحان مطالعه می‌کنند. برای همین به خاطر سپردن مطالب آن یک کار بسیار سخت و ناممکن برای آنها می‌شود.

از این رو به خاطر کمبود وقت برای مطالعه این منبع بزرگ بیشتر داوطلبان به فکر راه‌های دیگر برای کسب نمره قبولی در امتحان می‌افتند که یکی از این راه‌ها تقلب کردن است.

اما باید به شما بگوییم که تقلب در امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی کار بسیار اشتباهی است چرا که اگر می‌دانستید که سوال هر هنرجو با هنرجوی کناری متفاوت است هیچگاه این کار را نمی‌کردید.

ما برای شما راه بهتری را سراغ داریم، می‌توانید از نمونه سوالات آیین نامه که از آزمون‌های آیین نامه قبلی تهیه شده است استفاده فرمایید. سوالاتی که در آزمون‌های تئوری مطرح می‌شود بسیار شبیه به سوالات آزمون‌های سال‌های قبل می‌باشد، پس شما با مطالعه این سوالات می‌توانید در آزمون نمره قبولی کسب کنید.

اما زمان امتحان اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی بستگی به نوبت است که آموزشگاه‌ها در هر هفته دارند، در این امتحان شما باید از ۳۰ سوال تهیه شده به حداقل ۲۶ مورد آن در مدت زمان ۲۰ دقیقه پاسخ درست دهید.

هر آموزشگاهی یک روز مشخصی در هفته برای برگزاری این آزمون‌ها در نظر گرفته است. اگر شهر شما کوچک باشد ممکن است این آزمون‌ها در محل خود آموزشگاه برگزار شود و در شهرهای بزرگ ممکن است خارج از محل آموزشگاه برگزار شود و مراقبین آن افسرهای راهنمایی و رانندگی باشند. داوطلبانی که نمره‌های آنها کمتر از ۲۶ مورد صحیح خواهد بود در این آزمون رد خواهند شد و باید در هفته‌های بعد مجدداً در این آزمون شرکت کنند.

مدت زمان که داوطلبان می‌توانند به تعداد این سوالات تستی پاسخ دهند ۲۰ دقیقه خواهد بود. ما در زیر تعدادی از نکات مهم برای شرکت در آزمون‌های راهنمایی و رانندگی را برای شما بیان می‌کنیم.

  • دقت کنید که حتماً دو ساعت قبل از امتحان آزمون اصلی در محل مورد نظر حضور داشته باشید
  • از بردن هرگونه کتاب جزوه و یا دست نوشته به محل آزمون خودداری کنید
  • تجهیزات امتحانی مانند خودکار یا قلم در رنگ‌های مختلف همراه داشته باشید
  • کارت شناسایی خود مانند شناسنامه یا کارت ملی را به همراه داشته باشید
  • از به همراه داشتن گوشی موبایل و یا هر وسیله الکترونیکی که جنبه‌های تقلب را فراهم می‌کند پرهیز کنید
  • توجه کنید که در امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی هیچگاه امکان تقلب وجود نخواهد داشت و همانطور که قبلاً گفتیم سوالات در بسته‌های مختلفی تهیه می‌شوند و برگه هر داوطلب با داوطلب دیگر متفاوت می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *