دانلود نرم افزار کتاب چراغ سبز

دانلود نرم افزار کتاب چراغ سبز از به روز ترین و بهترین راهکار ها برای تسلط بر آیین نامه در هر زمان و مکانی می باشد.

داوطلبین اخذ گواهینامه برای قبولی صد در صدی در آزمون آیین نامه از هر منبع معتبر و راهکاری که بتواند آن ها را به موفقیت در این آزمون نزدیک بنماید استفاده می کنند.

از این رو سایت مرسی تست که در همه مراحل اخذ گواهینامه همراه داوطلبین بوده است. در اینجا می خواهد داوطلبین را با راحت ترین و کاربردی ترین راه برد برای قبولی در آزمون آیین نامه به همراه مزایا و معایب این برنامه آشنا نماید.

دانلود نرم افزار کتاب چراغ سبز

علاوه بر خواندن کتاب آیین نامه و یا خواندن مطالب و جزواتی که در سایت های اینترنتی وجود دارد. داوطلبین اخذ گواهینامه می توانند نرم افزار مذکور را بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

تا مطالب را در هرکجا که هستند و در هر زمانی از طریق پاسخ دادن به آزمون های اپلیکیشن در ذهن خود تثبیت نمایند. و اشکالات خود را با خواندن پاسخ های صحیح سوال در برنامه رفع نمایند.

این نرم افزار که برنامه ایست قابل نصب برای تلفن های همراه شامل 1530 سوال در 51 آزمون می باشد که داوطلبین اخذ گواهینامه می توانند برای دسترسی به نمونه سوالات و آزمون های آیین نامه آن را برروی موبایل خود نصب نمایند.

برای دانلود این برنامه کافیست تا در مرورگر خود دانلود نرم افزار کتاب چراغ سبز را سرچ نمایید. نتایج جستجو تعداد زیادی از سایت هایی می باشد که با دانلود مستقیم می توانید برنامه مورد نظر را دانلود کنید.

اما بعد از آشنایی با این نرم افزار نکته ای که قابل اهمیت می باشد این است که قبل از دانلود با مزایا و معایب آن که در اینجا ذکر نموده ایم آشنا شوید.

مزایای دانلود نرم افزار کتاب چراغ سبز

  • دسترسی داشتن به سوالات و پاسخ آن ها در هر شرایط زمانی و مکانی
  • قابل حمل بودن آن
  • همراه بودن آن در مواقعی که جزوات و یا کتاب را فراموش کرده اند.
  • سبک و کم حجم بودن برنامه

معایب دانلود برنامه کتاب چراغ سبز

علاوه بر مزایایی که برای این برنامه ذکر شد باید به طور منطقی به بررسی معایب آن نیز پرداخت. از جمله معایبی که برای این نرم افزار و همچنین دیگر نرم افزارهای تست می توان نام برد قدیمی بودن سوالات است.

سوالاتی که در این برنامه ها طرح می شود امکان به روز شدن در زمان طولانی را دارند و از آنجایی که امتحان آیین نامه به تعداد دفعات بالا گرفته می شود و به روز بودن اطلاعات برای آن الزامی است.

شما باید در حین دانلود کردن اینگونه نرم افزار ها این عیب را هم در نظر داشته باشید.

راهی که می توانیم جلوی پای شما بگذاریم که هم موفقیت در آزمون را برای شما به همراه داشته باشد و هم به روز و معتبر باشد. خرید بسته کامل نمونه سوالات آیین نامه از سایت مرسی تست می باشد.

کتاب چراغ سبز

نرم افزاری که در این بخش به معرفی و بررسی آن پرداختیم برگرفته از کتابی به همین نام می باشد که توسط آقای سعید صداقتی نگارش یافته است.

این کتاب در برگیرنده نکات و نمونه سوالات آیین نامه می باشد که به طور کلی آموزش کتاب آیین نامه را به زبان ساده برای داوطلبان اخذ گواهینامه هدف گرفته است.

شما می توانید با سرچ نام این کتاب در مرورگر، پی دی اف آن و یا نسخه فیزیکی آن را با مطالعه نظرات کاربران و ویژگی های کتاب خریداری نمایید.

برنامه کتاب چراغ سبز در سایت مرسی تست

سایت مرسی تست همواره به دنبال بهترین روش های یادگیری مطالب کتاب آیین نامه و کسب موفقیت داوطلبان اخذ گواهینامه بوده است.

از این رو علاوه بر پاسخ دادن به انواع سوالات داوطلبین اخذ گواهینامه در صدد برآمده است تا موفقیت حتمی را از آن، آن ها نماید.

اما نکته قابل توجه این است که دانلود نرم افزاری که این بخش را به آن اختصاص داده ایم از نظر کارشناسان سایت مرسی تست جز بهترین راه ها نمی باشد.

بنابراین آن ها نرم افزاری بر این مبنا را برای دانلود قرار ندادند. و به جای با تهیه بسته سوالات آیین نامه کلید موفقیت در آزمون آیین نامه را برای داوطلبین اخذ گواهینامه فراهم آورده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *