محل آزمون آیین نامه شوشتر

سوالی که برای بیشتر داوطلبان ایجاد می شود این است که محل آزمون آیین نامه شوشتر کجا می باشد؟ با مرسی تست همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

محل آزمون آیین نامه شوشتر

در پاسخ به این سوال که محل آزمون آیین نامه ی شوشتر کجا می باشد، می توان پاسخ داد که این آزمون در محیط خود آموزشگاه یا شهرک های آزمایش برگزار می شود.

البته بسته به نوع آموزشگاه شوشتر، این محل می تواند متفاوت باشد. چرا که برخی از آموزشگاه ها، از محیط ها و امکانات خوبی برخوردار هستند، لذا مکان هایی را در خود آموزشگاه شوشتر فراهم می کنند تا امتحانات آیین نامه، آن جا برگزار شود. مانند سالن های امتحانات.

اما برخی از دیگر آموزشگاه های شوشتر به دلیل عدم توانایی در فراهم کردن محیط مناسب در خود آموزشگاه، از مکان های دیگری بهره می برند، از جمله شهرک های آزمایش، که یکی از بیشترین محل هایی است که توسط این گونه آموزشگاه ها استفاده می شود.

البته باید گفت که ممکن است به جز شهرک آزمایش، از محل های دیگری استفاده شود، برای مثال مدارس، دانشگاه ها یا مراکز علمی و فرهنگی. این بسته به نوع آموزشگاه شوشتر و تعداد داوطلبان می تواند متغییر باشد.

کسب آمادگی قبل از امتحان ایین نامه ی شوشتر

ممکن است برای هر داوطلبی قبل از شرکت در آزمون آیین نامه ی شوشتر، مشکلاتی وجود داشته باشد، از جمله:

  • استرس فراوان
  • ضعف در حفظ کردن و به خاطر سپردن مطالب و نکات مهم
  • بی خوابی های قبل از آزمون که باعث می شود هر آنچه را یاد گرفته اید فراموش کنید
  • تفکرات اشتباه در مورد ساعت هایی که باید مطالعه کنید و مطالب را به خاطر بسپارید
  • و …

که باید برای برطرف ساختن این مشکلات قبل از آزمون آیین نامه ی شوشتر تلاش بسیاری کرد.

یکی از راه هایی که می تواند برخی از این مشکلات را تا حد ممکن کاهش دهد و آمادگی داوطلبان شوشتر را بالا ببرد، مطالعه ی نمونه سوالات آیین نامه می باشد.

این سوالات از آزمون های آیین نامه ی شوشتر سال های قبل تهیه شده است و چون تکرار آن در هر دوره بسیار می باشد، شانس موفقیت شما را بالا می برد.

لینک دانلود این سوالات در همین بخش از سایت موجود می باشد، و کافی است نسبت به خرید آن ها اقدام فرمایید. سعی کنید روز قبل از آزمون آیین نامه ی شوشتر، حداقل یکبار آن ها را مرور کنید.

لیست آموزشگاه های آیین نامه شوشتر

ما در زیر برای شما داوطلبان، جدولی را تهیه کرده ایم که لیست آموزشگاه های شوشتر در آن می باشد. اگر یک داوطلب تازه وارد می باشید که می خواهید برای دریافت گواهینامه اقدام کنید، این لیست می تواند کمک بسیاری به شما کند.

در انتخاب آموزشگاه شوشتر چند نکته را در نظر داشته باشید: اول اینکه سعی کنید نزدیک ترین آموزشگاه به محل زندگی خود را انتخاب کنید تا در رفت و آمد میان آموزشگاه و خانه ی خود دچار مشکل نشوید.

آموزشگاهی را در شوشتر انتخاب کنید که دارای مربیان با تجربه و خبره باشند و بتوانند مطالب را به خوبی به شما آموزش دهند. بعضا برخی از موارد مشاهده شده است که یک مربی به خاطر رفتار نامناسب با هنرجو، او را از ادامه ی مراحل آموزش رانندگی دلسرد کرده است.

البته انتخاب مربی را تنها با پرس و جو ار هنرجویانی که قبلا در آن آموزشگاه شوشتر دوره ها را گذارنده اند، امکان پذیر است.

برای جلوگیری از مردود شدن های پی در پی و هزینه های اضافی این دوره ها در شوشتر، به شما پیشنهاد می کنیم نمونه سوالات آیین نامه که در این سایت تهیه شده است را مطالعه فرمایید.

ردیف نام آموزشگاه نوع گواهینامه آدرس نام شهر
۱ آموزشگاه رانندگی ارشاد پایه ۳ شوشتر خ بیست متری فلکه کمیته سوخ پشت ایستگاه برق مقابل بهداری سابق ناجا شوشتر
۲ آموزشگاه رانندگی قناد پایه ۳ شوشتر، ابتدای جاده سیدمحمد گلابی کوی شهید محمد حجار شوشتر
۳ آموزشگاه رانندگی متین پایه ۲ و ۳ شوشتر بلوار دانشگاه خ ۲ دانشجو شوشتر
۴ آموزشگاه رانندگی اهورا پایه ۳ جاده دزفول شهرک شرافت خ بهار شوشتر
۵ آموزشگاه رانندگی شاهدین پایه ۳ شوشتر، کوی نیرو بلوار سلمان فارسی لین ۱ غربی شوشتر
۶ آموزشگاه رانندگی دوریش موتورسیکلت شوشتر، دروازه روبروی هواشناسی جنب پارکینگ شوشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *