محل آزمون آیین نامه شاهرود

سوالی که برای بیشتر داوطلبان ایجاد می شود این است که محل آزمون آیین نامه شاهرود کجا می باشد؟ با مرسی تست همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

محل آزمون آیین نامه شاهرود

در پاسخ به این سوال که محل آزمون آیین نامه ی شاهرود کجا می باشد، می توان پاسخ داد که این آزمون در محیط خود آموزشگاه یا شهرک های آزمایش برگزار می شود.

البته بسته به نوع آموزشگاه شاهرود، این محل می تواند متفاوت باشد. چرا که برخی از آموزشگاه ها، از محیط ها و امکانات خوبی برخوردار هستند، لذا مکان هایی را در خود آموزشگاه شاهرود فراهم می کنند تا امتحانات آیین نامه، آن جا برگزار شود. مانند سالن های امتحانات.

اما برخی از دیگر آموزشگاه های شاهرود به دلیل عدم توانایی در فراهم کردن محیط مناسب در خود آموزشگاه، از مکان های دیگری بهره می برند، از جمله شهرک های آزمایش، که یکی از بیشترین محل هایی است که توسط این گونه آموزشگاه ها استفاده می شود.

البته باید گفت که ممکن است به جز شهرک آزمایش، از محل های دیگری استفاده شود، برای مثال مدارس، دانشگاه ها یا مراکز علمی و فرهنگی. این بسته به نوع آموزشگاه شاهرود و تعداد داوطلبان می تواند متغییر باشد.

چند نکته به داوطلبان آزمون آیین نامه شاهرود

سعی کنید با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنید، راه های زیادی برای کسب آمادگی وجود دارد که یکی از آن ها مطالعه ی نمونه سوالات آیین نامه می باشد.

حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون آیین نامه در محل آزمون آیین نامه شاهرود حضور پیدا کنید و آرامش خود را بدست آورید.

تجهیزات کافی برای آزمون به همراه خود ببرید. از جمله خودکار و قلم مناسب در چند رنگ.

از به همراه بردن گوشی همراه یا هر نوع وسایل الکترونیکی خودداری کنید، چرا که به منزله ی تقلب در آزمون آیین نامه ی شاهرود حساب می شود.

یک کارت شناسایی به همراه خود داشته باشید تا در صورت قبولی در آزمون، اقدامات بعدی توسط آموزشگاه شاهرود صورت پذیرد.

هر سوال را به صورت واضح و طبق دستورالعمل گفته شده در پاسخنامه، علامت بزنید و مشخصات خود را در پایین پاسخنامه آموزشگاه شاهرود به طور کامل وارد نمایید.

لیست آموزشگاه های ایین نامه شاهرود

ما در زیر برای شما داوطلبان، جدولی را تهیه کرده ایم که لیست آموزشگاه های شاهرود در آن می باشد. اگر یک داوطلب تازه وارد می باشید که می خواهید برای دریافت گواهینامه اقدام کنید، این لیست می تواند کمک بسیاری به شما کند.

در انتخاب آموزشگاه شاهرود چند نکته را در نظر داشته باشید: اول اینکه سعی کنید نزدیک ترین آموزشگاه به محل زندگی خود را انتخاب کنید تا در رفت و آمد میان آموزشگاه و خانه ی خود دچار مشکل نشوید.

آموزشگاهی را در شاهرود انتخاب کنید که دارای مربیان با تجربه و خبره باشند و بتوانند مطالب را به خوبی به شما آموزش دهند. بعضا برخی از موارد مشاهده شده است که یک مربی به خاطر رفتار نامناسب با هنرجو، او را از ادامه ی مراحل آموزش رانندگی دلسرد کرده است.

البته انتخاب مربی را تنها با پرس و جو ار هنرجویانی که قبلا در آن آموزشگاه شاهرود دوره ها را گذارنده اند، امکان پذیر است.

برای جلوگیری از مردود شدن های پی در پی و هزینه های اضافی این دوره ها در شاهرود، به شما پیشنهاد می کنیم نمونه سوالات آیین نامه که در این سایت تهیه شده است را مطالعه فرمایید.

لینک دانلود این سوالات در همین بخش از سایت، جهت استفاده ی شما داوطلبان قرار داده شده است.

ردیف نام آموزشگاه نوع گواهینامه آدرس نام شهر
۱ آموزشگاه رانندگی ایمن کستر پایه ۳ بلوار شهید مطهری- مطهری پنجم-پ۹ شاهرود
۲ آموزشگاه رانندگی به صبا پایه ۳ خ امام- روبروی سازمان آب شاهرود
۳ آموزشگاه رانندگی فجر بسطام پایه ۳ خ شهید چمران شاهرود
۴ آموزشگاه رانندگی یکتا پایه ۳ بلوار شهید مطهری شاهرود
۵ آموزشگاه رانندگی سازمان ترافیک پایه ۳ خ تهران- جنب مهیه اول خ دانشجو شاهرود
۶ آموزشگاه رانندگی شهاب پایه ۳ خ ولیعصر- خ طباطبایی شاهرود
۷ آموزشگاه رانندگی امین تردد موتورسیکلت میدان ۷تیر-ابتدای جاده مغان-جنب نمایندگی هیوندا شاهرود
۸ آموزشگاه رانندگی ممتاز پایه ۳ ۲۸متری امام-جنب نانوایی جمشید شاهرود
۹ آموزشگاه رانندگی کوثر پایه ۳ خ شهدا- پایین تر از ۴راه حافظ شاهرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *