محل آزمون آیین نامه بجنورد

اگر به دنبال محل آزمون آیین نامه بجنورد می باشید، به شما توصیه می کنیم مطالب زیر از سایت مرسی تست را مطالعه فرمایید تا پاسخ سوال خود را بیابید.

محل آزمون آیین نامه بجنورد

در مورد پاسخ به سوال محل آزمون آیین نامه بجنورد کجا می باشد؟ می توان پاسخ داد که محل های ثابت و معینی برای برگزاری آزمون های آیین نامه مشخص نشده است.

در واقع هر آموزشگاهی در هر یک از شهر های کشور می تواند یک مکانی را برای برگزاری آزمون های آیین نامه ی خود در نظر بگیرد. این با توجه به امکانات آموزشگاه و توانایی آن ها متفاوت می باشد.

چه بسا یک آموزشگاهی از محیط های خود استفاده می نماید و آموزشگاه های دیگر از مکان های دیگر. البته این به عنوان یک امر مهم باید توسط خود آموزشگاه اطلاع رسانی گردد. تا داوطلبان قبل از روز آزمون آیین نامه نگران پیدا کردن محل این آزمون نباشند.

بهتر است آدرسی که آزمون آیین نامه در آن برگزار می شود را از آموزشگاه خود سوال فرمایید. اگر با آن منطقه آشنایی دارید که هیچ، اما اگر آشنایی ندارید، سعی کنید چند روز قبل از شروع آزمون یک بار در آن مکان حاضر شوید.

این کار نه تنها استرس شما را در روز آزمون کم می کند بلکه باعث به موقع رسیدن شما بر سر آزمون آیین نامه می شود و آن موقع شما می توانید تمام تمرکز خود را روی سوالات بگذارید.

در این سایت بخش مهمی از نمونه سوالات آیین نامه برای شما داوطلبان تهیه شده است و لینک دانلود آن در همین بخش از سایت گذاشته شده است. لطفا به این لینک مراجعه فرمایید.

با خرید این بسته و پرداخت مبلغ ناچیز، می توانید شانس موفقیت خود را در آزمون آیین نامه افزایش دهید. این سوالات از پرتکرار ترین و مهم ترین سوالات آزمون های قبلی تهیه شده است و احتمال اینکه در آزمون شما هم بیاید بسیار زیاد است.

در زیر لیست کاملی از آموزشگاه های بجنورد برای شما فراهم شده است که ممکن است به عنوان محل آزمون آیین نامه ی شما باشد. یا از مکان های دیگر استفاده نمایند.

ردیف نام آموزشگاه نوع گواهینامه آدرس نام شهر
۱ آموزشگاه رانندگی انجمن پایه ۱ و ۲ و ۳ بجنورد، خ امام خمینی، جنب منبع آب بجنورد
۲ آموزشگاه رانندگی امین پایه ۳ بجنورد، خ مدرس، جنب پارک آفرینش بجنورد
۳ آموزشگاه رانندگی پاسارگاد پایه ۳ بجنورد، خ فردوسی، فردوسی ۸ بجنورد
۴ آموزشگاه رانندگی حافظی پایه ۳ بجنورد، خ طالقانی غربی، روبروی هنگ سابق بجنورد
۵ آموزشگاه رانندگی سینا پایه ۳ بجنورد، خ امام خمینی، میدان کارگر جنب هتل نقی‌ زاده بجنورد
۶ آموزشگاه رانندگی قائم موتورسیکلت بجنورد، بلوار ولایت، کوچه جنب نمایندگی قنادزاده بجنورد
۷ آموزشگاه رانندگی مفخم پایه ۱ و ۲ بجنورد، خ ۱۷ شهریور شمالی بجنورد
۸ آموزشگاه رانندگی مهدی موتورسیکلت بجنورد، خ امام خمینی، حدفاصل میدان کارگر و چهاراه باسکول بجنورد

امروزه با توجه به گسترش جوامع بشری، مهارت رانندگی یکی از ضروریاتی است که هر فردی باید یاد بگیرد، حتی اگر فرد با قوانین رانندگی آشنا بوده و راننده ی ماهری هم بوده، دریافت گواهینامه ی راهنمایی و رانندگی و شرکت در کلاس های رانندگی جزء الزامات رانندگی است.

در این مطلب از سایت مرسی تست ما سعی می کنیم با توجه به سوابق آموزشگاه ها و نظرات به معرفی بهترین آموزشگاه های رانندگی در بجنورد بپردازیم.

شما می توانید با شرکت در کلاس های رانندگی و با تمرین و تکرار بر رانندگی و قوانین جاده تسلط پیدا کرده، البته قبل از هر چیز انتخاب بهترین آموزشگاه های رانندگی در بجنورد که دارای مربیان با تجربه و با حوصله ای باشند، می تواند برای شما در امر یادگیری موثر واقع گردد.

در واقع هر کسی که تجربه ی رانندگی دارد به شما توصیه خواهد کرد که بهتر و آهسته تر یاد بگیرید اما خوب رانندگی کنید.

لوازم مورد نیاز برای شرکت در کلاس و ثبت‌نام در کلاس ایین نامه بجنورد

برای شرکت در کلاس‌ های رانندگی و اخذ گواهینامه لازم است تا مدارکی ارائه گردد. این مدارک شامل موارد زیر می باشد:

  • کارت ملی و داشتن ۱۸ سال تمام
  • کپی کارت ملی
  • اصل شناسنامه و کپی صفحه اول آن
  • قطعه عکس ۴×۳ پرسنلی تمام رخ
  • آدرس دقیق محل سکونت
  • گواهی اشتغال به خدمت
  • گواهی اشتغال به تحصیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *