سوالات آیین نامه تست طبقه بندی شده

در این بخش از سایت مرسی تست برای شما داوطلبان آزمون آیین نامه، سوالات آیین نامه تست طبقه بندی شده را به همراه پاسخ قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید.

سوالات آیین نامه تست طبقه بندی شده

ما در این سایت، سوالات آیین نامه را به صورت تست های طبقه بندی شده و در قالب آزمون های مجزا قرار داده ایم و از شما می خواهیم خود را در این آزمون ها محک بزنید.

این آزمون ها از جدیدترین و بروزترین آزمون های آیین نامه می باشد، که شما با شرکت در آن می توانید خود را محک بزنید. در واقع شما با شرکت در این آزمون های آنلاین، در محیط های کاملا واقعی قرار گرفته و یک آزمون شبیه سازی می باشد.

از این نظر که از نظر تعداد سوال و مدت زمان پاسخگویی به سوالات، دقیقا مانند آزمون های اصلی و نهایی می باشد که به شما این امکان را می دهد که نقاط ضعف خود را بیابید و نسبت به رفع آن ها تلاش کنید.

آزمون های آیین‌نامه تست طبقه‌بندی شده

لطفا برای شرکت در هر یک از این آزمون ها روی لینک مربوطه کلیک کنید تا به صفحه ی مورد نظر هدایت شوید. در این صفحه دکمه ی «شروع آزمون» را بزنید تا سوالات برای شما نمایش داده شود.

سپس بعد از پاسخ به تمام سوالات، دکمه ی «پایان آزمون» را بزنید. نتیجه ی آزمون به شما نمایش داده می شود. یعنی تعداد سوال درست و غلطی که پاسخ داده اید، مدت زمانی که به این سوالات پاسخ داده اید و میزان امتیاز شما.

در نهایت با استفاده از دو دکمه ی «راه اندازی مجدد آزمون» و «نمایش سوالات آزمون» می توانید در آزمون جدید شرکت کنید یا سوالاتی که پاسخ داده اید را مجددا مشاهده کنید.

آزمون های آیین‌نامه طبقه‌بندی شده چیست؟

جهت دریافت گواهی نامه ی راهنمایی و رانندگی باید در آزمون های طبقه بندی شده شرکت نمایید. این آزمون ها که توسط آموزشگاه مربوطه، به صورت دوره های منظم برگزار می شود، که داوطلبان با شرکت در آن می توانند نمره ی قبولی دریافت کنند یا مردود شوند.

این آزمون ها شامل ۳۰ سوال تستی می باشد. حد نصاب برای دریافت نمره ی قبولی پاسخ به حداقل ۲۶ سوال صحیح می باشد. در پایان آزمون، پاسخ نامه توسط خود مراقب تصحیح می شود و پاسخ آن همان لحظه به شما اعلام می گردد.

شما در مدت زمان ۲۰ دقیقه می توانید به این سوالات پاسخ دهید. سوالات به صورت تست های چهار گزینه ای می باشد. در پاسخ به این تست ها، آرامش خود را حفظ کنید و گزینه ها را به دقت بخوانید.

راهکارهای قبولی در آزمون های آیین نامه طبقه بندی شده

برای کسب نمره ی قبولی در این آزمون ها، راه های مختلفی وجود دارد. صرفا مطالعه ی طوطی وار یا روزنامه وار به موفقیت شما کمک نخواهد کرد. باید اصولی مطالعه کنید. اما راهکارهایی وجود دارد که می تواند سرعت مطالعه ی شما را بالا ببرد.

اگر از آن دسته از داوطلبانی هستید که دارای وقت و زمان کافی می باشید، بهترین راه برای کسب آمادگی، مطالعه ی کتاب آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی می باشد.

اما اگر از آن دسته از داوطلبانی می باشید که از کمبود زمان برخوردار می باشید، به شما توصیه می کنیم نمونه سوالات آیین نامه را از سایت مرسی تست تهیه کنید. این بسته طلایی شامل سوالات آیین نامه تست طبقه بندی شده می باشد که بسیار در آزمون های هر دوره تکرار شده است.

از این رو با مطالعه ی آن ها، شانس موفقیت شما در آزمون اصلی بیشتر می شود چون ممکن است در آزمون شما نیز این سوالات مهم تکرار شود. لینک دانلود در همین مطلب گذاشته شده است که شما می توانید این بسته را با قیمت بسیار مناسب تهیه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *