تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد

تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد یکی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی می باشد که مرسی تست مطالبی را جهت آشنایی بیشتر شما داوطلبان با این تابلو، آورده است. با ما همراه باشید.

کدام یک از تابلو های زیر تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد، می باشد؟

پیچ هایی در جلو

  1. تابلو ۱
  2. تابلو ۲
  3. تابلو ۳
  4. تابلو ۴

پاسخ صحیح گزینه ی ۲ یعنی تابلو ۲، می باشد.

تابلوی پیچ های پی در پی

تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد با دو نوع تابلوی پیچ های پی در پی اولین پیچ به راست و تابلوی پیچ های پی در پی اولین پیچ به چپ، مشخص می گردند. این تابلوها از جمله تابلوهای راهنمایی ورانندگی اخباری بوده و در نزدیکی پیچ ها و میدان ها نصب می گردند.

هدف از استفاده ی این گونه تابلوها، هشدار و آگاهی دادن به رانندگان جهت کاهش سرعت خود و افزایش ایمنی در نزدیکی پیچ ها و میدان ها می باشد.

این تابلوها به خاطر طراحی خاص و مورد توجه خود، در بیشتر جاده ها و محیط های شهری و روستایی مشاهده می شود.

همانطور که قبلا هم گفتیم تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد، از أنواع تابلوهای ترافیکی به حساب می آیند که در جاده ها و خیابان ها برای راهنمایی رانندگان و جلوگیری از وقوع تصادفات نصب می شوند.

طراحی که برای شکل آن ها در نظر گرفته شده است به صورت یک پیچ است و با نمایش فرم شیب دار، به رانندگان اطلاع می دهد که در این جاده پیچ هایی در جلو وجود دارد و نخستین پیچ ممکن است به سمت راست یا چپ باشد.

این تابلوها به صورت استاندارد در بیشتر جاده ها و خیابان های کشور نصب شده است و سهم بزرگی در کاهش ترافیک های شهری و بزرگ راه ها به خصوص در مکان هایی که پیچیده و خطرناک است، دارد.

با استفاده از تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد، از شر ترافیک های سنگین و شلوغ شهری خلاص می شویم. این تابلوها با ویژگی های فراوانی که دارند، دارای جنس با کیفیت و ظاهری زیبا هستند که به رانندگان کمک می کنند در جاده ها و خیابان ها به راحتی و با اطمینان به حرکت خود ادامه دهند.

شکل این تابلوها به صورت مثلث شکل می باشد که دارای نوارهای حاشیه ای قرمز رنگ است و هم چنین زمینه ی آن سفید می باشد. یک راس این مثلث به سمت بالا بوده و در داخل و زمینه ی آن با استفاده از علامت های خاص و به رنگ مشکل نوع مفهوم مشخص می گردد.

ما در این دو نمونه از تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد را برای شما به همراه تصویر آورده ایم.

تابلوی پیچ های پی در پی نخستین پیچ به سمت راست

تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد

تابلوی پیچ های پی در پی نخستین پیچ به سمت چپ

تابلو پیچ هایی در جلو وجود دارد

هم چنین به علت شباهت زیاد برخی از تابلوها با یکدیگر ممکن است داوطلبان آن ها را در آزمون های آیین نامه اشتباه بگیرند. از جمله تابلوهایی که می تواند به تابلوی پیچ هایی در جلو وجو دارد، شبیه باشد و شما را گمراه کند، دو مورد زیر است که تصویر آن ها را برای شما قرار داده ایم.

تابلوی پیچ به راست

پیچ به راست

تابلوی پیچ به چپ

پیچ به چپ

هر ساله بخش زیادی از سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی را سوالات مربوط به تابلوها تشکیل می دهد. از این رو اهمیت این موضوع در میان سوالات بسیار حس می شود و یادگیری مفهوم هر یک از آن ها به داوطلبان کمک زیادی جهت قبولی در آزمون می کند.

از این رو توصیه می شود فایل کامل و جامع نمونه سوالات آیین نامه که در این سایت تهیه شده و در اختیار شما قرار داده شده است را تهیه کنید و نسبت به مطالعه ی آن اقدام فرمایید.

سوالات مربوط به تابلوها به همراه تصاویر و پاسخ درست برای شما داوطلبان قرار داده شده است تا آمادگی شما را در هنگام شرکت در آزمون آیین نامه افزایش دهد.

کافی است با پرداخت هزینه ی ناچیزی نسبت به تهیه ی این سوالات اقدام فرمایید. اگر از نظر اقتصادی بخواهیم حساب کنیم تهیه ی این گونه سوالات به صرفه تر می باشد چرا که تصور کنید بدون مطالعه ی این سوالات در آزمون آیین نامه نمره قبولی کسب نکنید و رد شوید از این رو هزینه هایی که باید برای کلاس های مجدد پرداخت کنید خیلی بیشتر از این ها در می ايد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *