منابع آزمون آیین نامه رانندگی

اگر می‌خواهید بدانید منابع آزمون آیین نامه رانندگی چیست؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم این مطلب در سایت مرسی تست را مطالعه فرمایید تا پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

منابع آزمون آیین نامه رانندگی

یکی از مهم‌ترین منبع‌هایی که باعث موفقیت شما در آزمون‌های آیین نامه اصلی می‌شود، مطالعه کتاب آیین نامه، مخصوص آزمون و قوانین رانندگی می‌باشد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از کتاب و منابع متنی آزمون‌های آیین نامه باید از جدیدترین منابع باشد و مطالب آن به روز و طبق تغییرات همان سال باشند.

یکی دیگر از راه‌های کسب موفقیت در آزمون‌های آیین نامه اصلی، شرکت در آزمون‌های مرحله به مرحله یا آنلاین می‌باشد. این آزمون‌ها بر اساس آزمون‌های آیین نامه اصلی شبیه سازی شده‌اند به این معنا که محیط واقعی یک آزمون اصلی را برای شما فراهم می‌کنند.

برای مثال تعداد سوالات این آزمون‌ها ۳۰ سوال می‌باشند و مدت زمانی که برای آنها تعیین شده است ۲۰ دقیقه است. شما باید به حداقل ۲۶ مورد از این سوالات پاسخ صحیح دهید تا در این آزمون نمره قبولی دریافت کنید. در پایان هر آزمون کلیدی با نام پایان آزمون برای شما نمایش داده می‌شود که اگر آن را بزنید تعداد سوالاتی که پاسخ صحیح یا غلط دادید برای شما مشخص می‌گردد.

شما می‌توانید با شرکت در این آزمون‌های آنلاین خود را محک بزنید در نقاط ضعف خود را پیدا کنید و درصدد برطرف کردن آن برآیید. از این رو آمادگی شما برای شرکت در آزمون‌های اصلی چندین برابر خواهد شد.

این آزمون‌ها همچنین مزیت‌های دیگری دارند از جمله استرس شما برای شرکت در آزمون‌های اصلی را بسیار کاهش می‌دهند و شما در حین پاسخ دادن به سوالات می‌توانید بدون هیچ نگرانی تنها تمرکز خود را بر روی سوالات قرار دهید.

یکی دیگر از منابع آزمون‌های آیین نامه مطالعه جزواتی است که در دوره‌های آموزشی به شما ارائه می‌شود یا در آموزشگاه‌ها تهیه شده است.

این جزوه‌ها ممکن است شامل خلاصه کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی، مهم‌ترین و کلیدی‌ترین مطالب باشد. شما تنها با خلاصه این مطالب مهم می‌توانید در آزمون آیین نامه شرکت کرده و نمره قبولی دریافت کنید. پیشنهاد می‌شود از این جزوه‌ها زمانی استفاده فرمایید که وقت کافی برای مطالعه کتاب آیین نامه ندارید.

یکی دیگر از راه‌های کسب آمادگی برای شرکت در آزمون‌های آیین نامه حل نمونه سوالات آیین نامه می‌باشد. این سوالات که از پرتکرارترین و مهم‌ترین سوالات آزمون‌های دوره‌های قبل تهیه شده است، می‌تواند شانس موفقیت شما در آزمون اصلی را افزایش دهد.

ما نیز در سایت مرسی تست فایل کامل و جامع را در اختیار شما قرار داده‌ایم کافی است با مراجعه به لینک دانلود واقع در همین صفحه نسبت به خرید آنها اقدام فرمایید و آنها را قبل از آزمون آیین نامه خود مطالعه کنید.

امتحان آیین نامه اصلی دریافت گواهینامه شامل چه مواردی می‌باشد؟

سعی کنید بخش‌هایی از کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه کنید که بدانید از آن بخش سوالات بیشتری در آزمون مطرح می‌شود. برای مثال بخش مربوط به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی یکی از قسمت‌هایی است که در آزمون‌های هر دوره تعداد سوالات بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

شما اگر تابلوهای راهنمایی و رانندگی و مفهوم هر یک از آنها را به خوبی بدانید به راحتی می‌توانید از پس این آزمون سخت برآید. ما در این سایت تمام تابلوهای راهنمایی و رانندگی را به همراه تصویر برای شما معرفی کرده‌ایم.

همچنین تابلوهایی که ممکن است به آن تابلو شباهت بسیار زیادی داشته باشد را برای شما آورده‌ایم و در پایان آن مطلب تعدادی از سوالات مرتبط با آن تابلو را قرار داده ایم.

یا بخش مربوط به مطالب فن کتاب آیین نامه نیز بسیار مهم می‌باشد. این بخش شما را با اجزای خودرو و نحوه عملکرد هر یک از اجزا، زمان تعویض و نگهداری آنها آشنا می‌کند. که نه تنها در حین پاسخ دادن در آزمون‌های آیین نامه بسیار مهم می‌باشند بلکه در زندگی واقعی نیز بسیار به کمک شما می‌آید.

از مطالب آیین نامه که هر دوره سوالاتی از آن مطرح می‌شود مربوط به کمک‌های اولیه است. این بخش شما را با کمک‌های اولیه در هنگام وقوع یک صحنه تصادف یا حادثه و کمک به مصدمان آشنا می‌کند. اینکه شما چه هنگامی در برخورد با مصدومان انجام دهید بسیار مهم می‌باشد. به طوری که این اقدامات می‌تواند جان یک فرد را نجات دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *