محل آزمون آیین نامه خوی

اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که محل آزمون آیین نامه خوی کجا می باشد؟ به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه ی این مطلب از سایت مرسی تست با ما همراه باشید.

محل آزمون آیین نامه خوی

در پاسخ به این سوال که محل آزمون آیین نامه ی خوی کجا می باشد، می توان پاسخ داد که این آزمون در محیط خود آموزشگاه یا شهرک های آزمایش برگزار می شود.

البته بسته به نوع آموزشگاه خوی، این محل می تواند متفاوت باشد. چرا که برخی از آموزشگاه ها، از محیط ها و امکانات خوبی برخوردار هستند، لذا مکان هایی را در خود آموزشگاه خوی فراهم می کنند تا امتحانات آیین نامه، آن جا برگزار شود. مانند سالن های امتحانات.

اما برخی از دیگر آموزشگاه های خوی به دلیل عدم توانایی در فراهم کردن محیط مناسب در خود آموزشگاه، از مکان های دیگری بهره می برند، از جمله شهرک های آزمایش، که یکی از بیشترین محل هایی است که توسط این گونه آموزشگاه ها استفاده می شود.

ویژگی های بهترین آموزشگاه های خوی

مربیان باتجربه و حرفه ای: بهترین آموزشگاه های خوی از مربیان با تجربه و حرفه ای در آموزش های خود بهره گرفته اند، که تاثیر به سزایی در روند آموزشی خواهد داشت.

محیط مناسب آموزشی: برخورداری از موقعیت های مکانی مناسب با دسترسی آسان یکی دیگر از ویژگی هایی است که یک آموزشگاه در خوی باید داشته باشد.

استفاده از جدید ترین ابزارهای کمک آموزشی سازگار با تکنولوژی های جدید: یک آموزشگاه خوب در خوی از ابزارهای الکتورنیکی جدید جهت آموزش های خود بهره می گیرد و قوانین و اصول رانندگی را به هنرجویان خود آموزش می دهد.

مدیریت زمان کلاس ها: مهم ترین ویژگی آموزشگاه های خوی این است که زمان تشکیل کلاس ها را مدیریت کرده تا هیچ گونه تداخلی با یکدیگر نداشته باشند.

برگزاری آزمون های تئوری: آموزشگاه خوب در خوی باید برای محک زدن داوطلبان خود و به صورت دوره ای و حداقل هفته ای یکبار، این آزمون ها را برگزار کند.

داشتن فضای مناسب برای پارک خودروها: آموزشگاه های خوی باید از فضای مناسب برای پارک خودروهای مربیان و دیگر افراد برخوردار بوده.

اطلاع رسانی های به موقع: هر آموزشگاهی در خوی باید هر گونه تغییر در روند آموزش، تشکیل کلاس ها یا محل برگزاری آزمون آیین نامه را، به موقع اطلاع رسانی کند تا تمام داوطلبان از آن اطلاع پیدا کنند و مشکلی پیش نیاید.

لیست آموزشگاه های آیین نامه خوی

ما در زیر برای شما داوطلبان، جدولی را تهیه کرده ایم که لیست آموزشگاه های خوی در آن می باشد. اگر یک داوطلب تازه وارد می باشید که می خواهید برای دریافت گواهینامه اقدام کنید، این لیست می تواند کمک بسیاری به شما کند.

در انتخاب آموزشگاه خوی چند نکته را در نظر داشته باشید: اول اینکه سعی کنید نزدیک ترین آموزشگاه به محل زندگی خود را انتخاب کنید تا در رفت و آمد میان آموزشگاه و خانه ی خود دچار مشکل نشوید.

آموزشگاهی را در خوی انتخاب کنید که دارای مربیان با تجربه و خبره باشند و بتوانند مطالب را به خوبی به شما آموزش دهند. بعضا برخی از موارد مشاهده شده است که یک مربی به خاطر رفتار نامناسب با هنرجو، او را از ادامه ی مراحل آموزش رانندگی دلسرد کرده است.

البته انتخاب مربی را تنها با پرس و جو ار هنرجویانی که قبلا در آن آموزشگاه خوی دوره ها را گذارنده اند، امکان پذیر است.

برای جلوگیری از مردود شدن های پی در پی و هزینه های اضافی این دوره ها در خوی، به شما پیشنهاد می کنیم نمونه سوالات آیین نامه که در این سایت تهیه شده است را مطالعه فرمایید.

ردیف نام آموزشگاه نوع گواهینامه آدرس نام شهر
۱ آموزشگاه رانندگی صدرا پایه ۳ خوی، بلوار ۲۲ بهمن، کمیته امداد امام خمینی خوی
۲ آموزشگاه رانندگی آزادی پایه ۳ خوی، بلوار شمس تبریزی، روبروی مناره شمس تبریز خوی
۳ آموزشگاه رانندگی مهدی پایه ۳ خوی، بلوار ولیعصر،مابین هتل ثمین و درمانگاه تامین اجتماعی خوی
۴ آموزشگاه رانندگی مهر پایه ۳ خوی، ۴۵ متری صفرزاده، امورشگاه مهر خوی خوی
۵ آموزشگاه رانندگی نیما پایه ۳ خوی، خ دانشگاه پیام نور، نرسیده به دانشگاه خوی
۶ آموزشگاه رانندگی شمس پایه ۳ خوی، بلوار ۱۵ خرداد، مابین فلکه مادر و فهمیده خوی
۷ آموزشگاه رانندگی حمایت پایه ۳ و موتورسیکلت خوی، میدان امام حسین، اول بلوار قمری خوی
۸ آموزشگاه رانندگی غدیر صفاییه پایه ۱ و ۲ خوی، کیلومتر ۵ جاده خوی فیرورق خوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *