آیا آزمون آیین نامه نمره منفی دارد؟

آیا آزمون آیین نامه نمره منفی دارد؟

یادگیری مهارت رانندگی امروزه یکی از نیازهای ضروری افراد می باشد. متقاضیان برای دریافت گواهینامه رانندگی باید دو امتحان را با موفقیت بگذرانند. یکی از این آزمون ها آزمون آیین نامه و دیگری آزمون شهری می باشد. در این مقاله موضوع مورد بحث ما پاسخ به این سوال می باشد: ” آیا آزمون آیین نامه نمره منفی دارد؟ ” با سایت مرسی تست همراه باشید.

اول آزمونی که متقاضی باید شرکت کند آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی است. این آزمون توسط آموزشگاه گرفته میشود. در اکثر آزمون ها سوالات مشابهی تکرار می شوند.

برای قبولی در این آزمون باید حداقل نمره ی ۲۶ را از ۳۰ کسب کنید. در صورت مردودی باید دوباره در هفته های آینده امتحان بدهید .

شما باید بتوانید به 30 سوال تستی در مدت زمان ۲۰ دقیقه پاسخ دهید. تنها تا 4 پاسخ اشتباه مجاز هستید. از 4 پاسخ اشتباه به بعد مردود خواهید شد.

در رابطه با نمره منفی آزمون آیین نامه باید بگویم که در این آزمون به هیچ وجه نمره منفی وجود ندارد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد متقاضی تنها مجاز به داشتن حداکثر 4 غلط است. بیشتر از این تعداد مردود خواهد شد.

در رابطه با سبک سوالات باید بگویم که بخشی از سوالات ، سوال های فنی بخشی مربوط به تابلوهای راهنمایی رانندگی و برخی نیز سوالات از نکات مهم کتاب مثل حق تقدم است.

قبولی در آزمون:

علت مردودی در آزمون آیین نامه این است که متقاضی با سبک سوالات آشنا نیست و با دیدن برخی از سوالات شگفت زده می شود و نمی توانند پاسخ صحیح به آن ها بدهد.

توصیه میکنم برای قبولی آسان تر نمونه سوالات آیین نامه را بخوانید.

حل نمونه سوالات قبل از آزمون معجزه می کند. سعی کنید مهم ترین و بهترین نمونه سوالات را پیدا کنید و بخوانید تا به راحتی در قبول شوید .

نمونه ای از سوالات را در این صفحه برایتان لینک کرده ایم. با کلیک بر روی آن وارد صفحه مربوط به نمونه سوالات خواهید شد.

حرف آخر اینکه به حرف های منابع نامعتبر توجه نکنید. این منابع جز ایجاد استرس سودی برای شما ندارند. مطمئن باشید که آزمون آیین نامه نمره منفی ندارد.

پس با خیال راحت با خواندن کتاب و نمونه سوالات در آزمون شرکت کنید. حتی در صورت مردودی میتوانید دوباره آزمون دهید پس نگران نباشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *