امتحان آیین نامه در کرونا

امتحان آیین نامه در کرونا :

امتحان آیین نامه در کرونا

رانندگی کنترل وسیله نقلیه مثل خودرو، کامیون و اتوبوس است. هم چنین  نیازمند دانستن و به‌کارگیری قوانین نیز می‌ باشد. رانندگان برای اخذ گواهینامه رانندگی باید آموزش ببینند .

یکی از شرط های دریافت گواهی نامه داشتن حداقل 18 سال است. گرفتن گواهینامه نیز شرایط خود را دارد اما باتوجه به شرایط پیش آمده در چند ماه اخیر نحوه برگزاری کلاس ها تغییر یافته است . امتحان آیین نامه در کرونا دچار تغییراتی شده است .

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه۳ مشاغل قرار دارند و تمامی محدودیت هایی که برای گروه۳ ایجاد شده ، برای آموزشگاه های رانندگی هم خواهد بود.

جهت قبولی در آزمون ، نمونه سوالات آیین نامه موجود در بسته طلایی را دانلود کنید. بسته طلایی حاوی بسیار مهم است.

در شهرهایی  که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند ، فعالیت های آموزشگاه ها یعنی برگزاری کلاس ها و امتحان آیین نامه که باعث تجمع افراد می شود ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد .

سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که تکلیف کلاس های عملی چه میشود ؟  در  این مورد قوانینی نیز وجود دارد که راننده و متقاضی موظف اند از دستکش و ماسک و شیلد استفاده کره و نکات بهداشتی را رعایت کنند . هم چنین به دلیل عدم تجمع افراد کلاس های عملی بلا مانع است .

هم چنین توصیه شده که در محل آموزشگاه های رانندگی و یا محل برگزاری آزمون های عملی ، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری شود .

سوال دیگری که پس از شرایط امتحان آیین نامه در کرونا پیش می آید در مورد برگزاری کلاس‌های آئین نامه است .

در پاسخ به این سوال باید گفت که بر اساس مصوبه جدید برگزاری کلاس آئین نامه اجباری نیست و کاملاً اختیاری است. اگر آموزشگاهی برای برگزاری کلاس‌های آئین نامه متقاضیان را اجبار کند ، حتماً تخلف کرده است. و با وی برخورد خواهد شد .

هم چنین در مورد امتحان عملی نیز به دلیل شرایط کرونا از متقاضیان به صورت تک به تک امتحان گرفته میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *